خبرهای داغ:

دیدار سردار انصاری مسئول سازمان آموزش بسیج و سردار اکبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با خانواده شهید جاویدالاثر شاهرضا رضایی

کد خبر: ۹۶۳۴۶۵۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

در ابتدای این دیدار سردار انصاری مسئول سازمان آموزش بسیج کشورضمن ادای احترام به خانواده شهید رضایی  که از شهدا مجموعه آموزش بودند بیان داشت:ما با این نیت که هم خودمان روحیه بگیریم و هم با شهدا عهد ببندیم  که در ادامه راهشان ثابت قدم هستیم به زیارت خانواده شهدا می رویم.

مسئول سازمان آموزش بسیج افزود: هر خانه شهیدی در نظام جمهوری اسلامی یک پایگاه مقتدر و با صلابتی هست برای نظام جمهوری اسلامی ایران چون اگر این شهدا و ایثارگران نبودند این آرامش و امنیت قطعاً بر کشور ما حاکم نمیشد.

سردار انصاری در ادامه گفت:امروزهم جبهه مقاومت با ایثار و فدارکاری و شجاعت در برابرتمام کشور های قدرتمند دنیا ودر راس آن استکبار جهانی که به پشتیبانی رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی که زنان و کودکان مظلوم غزه و لبنان را به خاک خون کشیدند ایستادند و قطعا این کوردلان را شکست می دهند.

وی اظهار داشت:ما باید فرهنگ و تفکر شهدا را انتقال بدهیم به نسل بعد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست  باید این فرهنگ،تفکر و اندیشه شهدا به نسل بعد منتقل شود چرا که بدین صورت کشور ما،نظام ما ،اسلام ما همیشه بیمه هست.

سردار انصاری در پایان گفت:انتظار داریم از خانواده شهدا ما رو هم دعا نمایند که ماهم مثل شهدا عاقبت به خیر شویم وقول می دهیم که همیشه به یاد شهدا هستیم و ادامه دهنده راه شهدا هستیم تا در این دنیا مقابل خانواده شهدا و امام حاضر و در آن دنیا مقابل پیامبر و معصومین و شهدا و امام شهدا شرمنده نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار