مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان:

برگزاری جشنواره فردخت با موضوع مانتوی اجتماع، ارائه الگوی مناسبت ایرانی اسلامی

برگزاری جشنواره فردخت با موضوع مانتوی اجتماع، ارائه الگوی مناسبت ایرانی اسلامی
مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان گفت: جشنواره فردخت با موضوع مانتوی اجتماع، ارائه الگوی مناسبت ایرانی اسلامی با مد و پوشش سنتی و بومی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۳۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،  مریم سپهوند  مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در نشست خبری نخستین جشنواره ملی فرهنگی فردخت استان گفت: جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان فردُخت با موضوع مانتوی اجتماع، ارائه الگوی مناسبت ایرانی اسلامی با مد و پوشش سنتی و بومی استان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره ملی فرهنگی فردخت برای نخستین بار در استان برگزار  می شود و پنجمین جشنواره ملی آن در کاشان با موضوع  عرضه پوشاک اسلامی و مد و لباس در راستای مانتوی اجتماع برگزار خواهد شد. 

سپهوند یاد آور شد: در این جشنواره رقابت طراحی، دوخت و پژوهش پوشش ایرانی اسلامی دنبال می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان هدف از برگزاری  جشنواره فردخت را تحقق اصول و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی در معرفی الگوی ایرانی اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ما در این جشنواره  می‌خواهیم که از ظرفیت غنی لرستان در پوشش بومی استان استفاده کنیم.

سپهوند اضافه کرد: این جشنواره در راستای طراحی در قالب سنت و آیین ماست رقابت‌ها در سطوح ویژن‌ها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار