خبرهای داغ:
مرتضایی خبر داد

حضور سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در همدان

همدان-دبیر شبکه جوانان رضوی استان همدان از حضور سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۳۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

حضور سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در همدان

رضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان، ضمن تسلیت ایام وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: امسال استان همدان برای نخستین بار در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) میزبان کاروان «پرچم متبرک و سفیران آستانه کریمه اهل بیت(س)» است.

وی افزود: این کاروان شامل سه خادم، یک مُبلغ و سرپرست کاروان به مدت یک روز در استان همدان حضور دارد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده با حضور سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد:  برگزاری سلسله سوگواره‌های اخت الرضا در شهر همدان و حضور در اجتماع ۲ هزار نفری دختران متوسطه اول و دوم ناحیه ۱ آموزش و پرورش همدان و حضور در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه الزهرا (س) از جمله این برنامه‌ها است.

وی دیدار با جانبازه اغتشاشات، حضور در جمع مادران و دختران قرآنی جامعه القرآن همدان، حضور در برنامه صدا و سیمای مرکز همدان و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی با حضور سفیران کریمه آستان مقدس حضرت معصومه (س) برشمرد.

مرتضایی تصریح کرد: درصدد هستیم با نگاه ویژه حضرت معصومه(س) این سلسله برنامه‌ها را در ایام وفات حضرت در تمام شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) الگویی کامل برای همگان است، گفت: ایشان در تمام عرصه‌ها از جمله ولایت‌مداری، عفت، خدامحوری و...الگویی بی‌نظیر است که می‌تواند چراغ راه همه ما در زندگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار