خبرهای داغ:
ملانوری‌شمسی:

دانشگاه‌ها نیروی محرک توسعه و پیشرفت هستند

همدان- استاندار همدان گفت: دانشگاه‌ها به عنوان نیروی محرک توسعه، می‌توانند با فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای آموزش و پژوهش، به پیشرفت کشور و استان کمک کنند.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۵۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
دانشگاه‌ها نیروی محرک توسعه و پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید ملانوری‌شمسی در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه پیام‌نور استان همدان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از جمله پیشگامان آموزش از راه دور در کشور بوده و این دانشگاه با هدف فراهم‌ کردن دسترسی آسان به آموزش برای افراد در نقاط دورافتاده تأسیس شد.

وی با بیان اینکه با رشد علم و فناوری، فرصت‌های جدیدی برای تسهیل خدمات و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها در اختیار داریم، گفت: رشد علم و فناوری به افزایش کیفیت زندگی کمک می‌کند و سختی‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید با بهره‌گیری از تکنولوژی، خدماتی سریع‌تر، ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به مردم ارائه داد، عنوان کرد: در دوره همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، با وجود چالش‌های فراوان، زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور به کمک آمد و بسیاری از مراکز علمی و دانشگاهی مجبور شدند به آموزش از راه دور روی بیاورند.

وی ادامه داد: این نشان‌دهنده اهمیت زیرساخت‌های قوی در حوزه آموزش است که دانشگاه پیام نور از سال‌ها پیش به آن پرداخته بود.

ملانوری‌شمسی تصریح کرد: تقویت رشته‌های جذاب و به‌روز و همچنین استفاده از اساتید کارآمد می‌تواند به دانشگاه‌ها کمک کنند تا دانشجویان بیشتری جذب شوند.

وی افزود: استان همدان با تاریخ و تمدن کهن و ظرفیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و میراث فرهنگی، می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه رشته‌های تخصصی و کاربردی در دانشگاه‌ها باشد که به نیازهای استان و کشور پاسخ دهد.

استاندار همدان گفت: دانشگاه‌ها به عنوان نیروی محرک توسعه، می‌توانند با فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای آموزش و پژوهش، به پیشرفت کشور و استان کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار