خبرهای داغ:
مسوول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

جشنواره شمیم علوی و گوهر فاطمی برگزار می شود

جشنواره شمیم علوی و گوهر فاطمی برگزار می شود
سید جواد خسروی افزود: به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قزوین، جشنواره گوهر فاطمی و شمیم علوی از دهم تا پانزدهم آبان ماه سالجاری در مدرسه راهیان کوثر کابل البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۴۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

قزوین_سید جواد خسروی مسوول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف در گفتگو با بسیج بیان کرد: مانند سنوات گذشته دو جشنواره شمیم علوی ویژه همسران و خانواده و فرزندان پاسدار و گوهرفاطمی ویژه پاسداران، پیشکسوتان، سربازان و بسیجیان برگزار می شود.

 

وی تشریح کرد: جشنواره شمیم علوی به صورت پوستر، عکس، تئاتر، خوشنویسی، گویندگی، مداحی، نقاشی و نمایشنامه نویسی، روزنامه دیواری، سرود، شعر و داستان نویسی هست و در موضوعات علمی پژوهش، مقالات است که معرق کاری، خاتم کاری، منبت کاری، سفال، گلیم، نمد، چرم دوزی است و در بحث تصویری؛ در دو بخش مستند و پویا نمایی است که با عنوان خانواده در بیانیه گام دوم و بصیرت، عفاف و حجاب، نماز، اخلاق، راهیان نور، دفاع مقدس،سبک زندگی، علم و پژوهش،عشق،قرآن، فرزند آوری، مراسمات و مناسبت های دینی و انقلابی است.

 

 خسروی تصریح کرد: در بحث جشنواره گوهرهای فاطمی با شعار ایران عفیف ایران پایدار است که فیلم کوتاه، تئاتر، شعر، خوشنویسی، عکس، سرود و خطاطی است که محور جهاد ایثارگری خلاقیت نام آوری، فرهنگ و هنر با محوریت عفاف و حجاب برگزار می شود که شرکت کنندگان از جمله پاسداران و خانواده آنان، بسیجیان، سربازان، پیشکسوتان تا اول آبان سال جاری فرصت دارند اثرات خود را به مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قزوین ارسال کنند.

 

مسوول بسیج فرهنگی خانواده سپاه استان قزوین گفت: تا امروز نواحی مقاومت و سایر همکاران تعدادی اثر ارسال شده است و تا چند روز باقی مانده و مابقی اثرات ارسال خواهد شد. لذا روز ۵ شنبه دهم آبان ماه سال جاری جشنواره صنایع دستی در مدرسه راهیان کوثر در چهارراه کابل البرز برگزار شود.

 

وی افزود: از تاریخ دهم تا پانزدهم آبان ماه سال جاری، جشنواره علمی فرهنگی گوهر فاطمی و شمیم علوی در یک روز برگزار می شود و روز شانزدهم مقارن با شب میلاد حضرت زینب کبری(س) اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی و شمیم علوی و صنایع دستی برگزار می گردد. 

 

مسوول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان در ادامه یادآور شد: همچنین با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین از منتخبین جشنواره کشوری و قرآنی خانواده سپاه و از خانواده شهدا تجلیل شده و از پنج نفر برگزیده جهادگر در عرصه عفاف و حجاب تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار