خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

اثر وضعی مجاهدت جهادگران تا ابد در عالم ماندگار است+عکس

اثر وضعی مجاهدت جهادگران تا ابد در عالم ماندگار است+عکس
سردار رفیعی آتانی گفت: اثر وضعی مجاهدت جهادگران تا همیشه در عالم ماندگار است. شما یک فرایند جهادی حقیقی را طی کرده اید و آنچه را که به ذهنتان رسیده بود را تبدیل به اراده کردید و مرحله بعدی، تبدیل اراده فردی به کار گروهی است و اینها مراحل تقویت نفس است که هر کدام ما را برای اقدام بزرگتر و ماندگارتر آماده می کند.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۴۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز آئین تجلیل از دانش آموزان جهادگر استان قزوین با حضور سردار رستم‌علی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی ضمن تقدیر از جهادگران بیان کرد: قدر خدمتی که جهادگران به جامعه هدف ارائه می دهند، قابل اندازه گیری مادی نیست و هزاران برابر این خدمت را خداوند متعال در نامه عمل جهادگران ثبت و ضبط می کند. 

 

وی گفت: معنای عمل صالح همین است و اثر وضعی این عمل تا همیشه در عالم ماندگار است. شما یک فرایند جهادی حقیقی را طی کرده اید و آنچه را که به ذهنتان رسیده بود را تبدیل به اراده کردید و مرحله بعدی، تبدیل اراده فردی به کار گروهی است و اینها مراحل تقویت نفس است که هر کدام ما را برای اقدام بزرگتر و ماندگارتر آماده می کند.

 

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در کار گروهی، اراده جمعی شکل می گیرد و شما که مدال پرافتخار مجاهد را کسب می کنید باید این دو خصوصیت را که در کلام رهبر معظم انقلاب وجود دارد، داشته باشید؛ اولا باید در مقابل دشمن باشید و دوما باید این اقدام شما استمرار داشته باشد. این دشمن شما، همان جهل و ناآگاهی و بدسلیقگی و هر چیزی است که مانع اراده انسان برای عمل خیر شود. 

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: نیت در امر خیر، به اندازه انجام آن امر خیر، ارزش و جایگاه دارد و این جهاد شما محقق شده است و خدا را شاکریم که این میدان جهاد و مجاهدت برای شما ایجاد شده است. 

 

سردار رفیعی آتانی در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه پدر و مادر و سفارش به حفظ احترام در دین و سنت اسلامی اضافه کرد: در هر جایگاهی که قرار دارید حرمت پدر و مادر را حفظ کنید چرا که نقطه قدرت ما، والدین ما هستند و ما هر چه داریم از آنهاست. حضور شما در عرصه مجاهدت، اثر تربیت پدر و مادر است و فرمانده حقیقی شما پدر و مادر شما هستند. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار