خبرهای داغ:

واریز ۸ میلیارد ریال کمک به جبهه مقاومت؛ همت جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: راستای حمایت از جبهه مقاومت، مرحله اول کمک‌های مالی به مبلغ ۸ میلیارد ریال از سوی گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، سازندگی نواحی، شورای جهادی و مجمع جهادی این استان واریز شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۹۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در ادامه فعالیت‌های گسترده سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و در راستای حمایت از جبهه مقاومت، مرحله اول کمک‌های مالی به مبلغ ۸ میلیارد ریال از سوی گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، سازندگی نواحی، شورای جهادی و مجمع جهادی این استان واریز شد.

مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان، در این خصوص اظهار داشت: «این کمک‌ها با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت و تقویت ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزات و ظلم دشمنان و در پاسخ به نیازهای اضطراری در مناطق درگیر انجام شده است. این اقدام، نماد همبستگی و مشارکت فعال ملت ایران و به‌ویژه جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.»

کاشفی با تشکر از تمامی گروه‌های جهادی و فعالان صندوق‌های قرض‌الحسنه، بر اهمیت این اقدامات تأکید کرد و افزود: «این تنها آغاز حرکت است و مرحله‌های بعدی نیز با قدرت بیشتری اجرا خواهند شد. بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی استان سمنان همچنان با تمام توان به حمایت از جبهه مقاومت ادامه خواهند داد و در راستای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان و مظلومان تلاش خواهند کرد.»

وی همچنین در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری اعلام کرد: «بسیج سازندگی استان سمنان در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان است.»

کاشفی تأکید کرد: «شما نیز می‌توانید با واریز به شماره کارت زیر در این حرکت انسانی سهیم باشید:»

شماره کارت: 5892107045573998
بنام: مجمع جهادی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار