بدرقه شهید جبهه مقاومت تا حرم رضوی توسط خراسانی‌های شهیدپرور

 امروز مردم شهیدپرور خراسان رضوی به‌ویژه مشهدی‌ها میزبان شهید جبهه مقاومت، سردار اقتدار و افتخار سردار شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان هستند.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۰۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، از ساعات اولیه صبح مردم برای شرکت در تشییع پیکر این شهید بزرگوار در میدان بسیج جمع شده بودند و ساعت ۹ صبح با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران کل ادارات استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعیت انبوه عزاداران این حادثه تروریستی پیکر مطهر شهید جبهه مقاومت تا حرم امام رضا علیه‌السلام بدرقه شد.

 جمعیت تشییع‌کننده پرچم‌های جمهوری اسلامی، حزب‌الله لبنان و فلسطین و نیز پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب، شهیدان سید حسن نصرالله، سردار حاج‌قاسم سلیمانی و سردار نیلفروشان را در دست داشتند و با مشت‌های گره کرده، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست را فریاد می‌کردند.

 مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان در حرم مطهر رضوی با حضور مردم برگزار شد. طبق برنامه قرار است پیکر شهید نیلفروشان عصر امروز جهت تشییع و خاکسپاری به اصفهان منتقل شود.

 گفتنی است، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را صادر کرد.

 در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را به‌شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند، برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت به‌صورت هم‌زمان با هشت تا ۱۲ جنگنده انجام شده و در آن از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده است.

 در این حملات، مجاهدانی همچون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار