خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

سپاه به منظور امنیت بازار، تسهیل گری و رفع نیاز در کنار اصناف و بازاریان ایستاده است / احیای جبهه مقاومت مهمترین دستآورد عملیات وعده صادق ۲

فرمانده سپاه گرگان گفت: ما در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور در اوج جنگ ایستادیم و مقاومت کردیم و امروز که به مراتب وضعیت اقتصادی بهتر از گذشته است باید با همت، همدلی و وحدت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۷۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵

سپاه به منظور امنیت بازار، تسهیل گری و رفع نیاز در کنار اصناف و بازاریان ایستاده است / احیای جبهه مقاومت مهمترین دستآورد عملیات وعده صادق ۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی در نشست بصیرتی روسای اتحادیه های اصناف و فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف گرگان اظهار کرد: طوفان الاقصی زمانی رخ داد که مناطق اشغالی تحت تدابیر کامل حفاظتی در مراسمات و عید صهیونیستی بودند و با توجه به دروغ‌های رسانه‌ای صهیون‌ها سال‌ها طول می‌کشد تا بتوان زوایای مختلف این پیروزی حماس را به دنیا فهماند.

وی احیای جبهه مقاومت را مهمترین دستآورد عملیات وعده صادق ۲ برشمرد و افزود: شکست آمریکا در منطقه و ناکارآمدی تحلیل‌های دشمن از دیگر نتایج و دستاوردهای عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ بوده است.

علیخانی با بیان اینکه در حال حاضر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان غدار جمهوری اسلامی به سر می‌بریم، تاکید کرد: این اصناف و بازاریان هستند که به عنوان صحنه گردان اصلی این جنگ تمام عیار، ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور در اوج جنگ ایستادیم و مقاومت کردیم و امروز که به مراتب وضعیت اقتصادی بهتر از گذشته است باید با همت، همدلی و وحدت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه گرگان: در پایان ضمن گرامیداشت ۱۹۲ شهید اصناف و بازار شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: انتظار است به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر، یادواره شهدا اصناف و بازاریان شهرستان در هفته بسیج برگزار گردد‌ و در امنیت بازار، تسهیل گری و رفع نیاز بازار، سپاه و بسیج در کنار شما خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار