خبرهای داغ:
محسن کاظمی خبر داد

برگزاری دوره معرفتی خط امام(ره) با حضور دانشجویان بسیجی استان همدان

همدان-مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری دوره معرفتی خط امام(ره) با حضور دانشجویان بسیجی استان همدان به مدت چهار روز در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۹۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
برگزاری دوره معرفتی خط امام(ره) با حضور دانشجویان بسیجی استان همدان

محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دوره معرفتی خط امام(ره) به همت بسیج دانشجویی برای دانشجویان اظهار کرد: این دوره در راستای آشنایی دانشجویان با مفاهیم و مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امامین انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود دوره‌های ستادی بیعت، لبیک و میثاق، دوره خط امام (ره) باید به صورت کاملا مکتبی برگزار شود و همه نفرات اصلی بدنه تشکلی بسیج دانشجویی در آن شرکت کنند.

مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان عنوان کرد: دوره خط امام(ره)، امسال مورد اقبال کم نظیر دانشجویان سراسر استان قرار گرفت و ثبت نام بالایی صورت گرفت، که به علت محدودیت‌های موجود فقط ۲۲۰ نفر به این دوره که ۱۶ مهر ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شد، اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این دوره دانشجویان بسیجی کلاس‌های هوش مصنوعی و تولید محتوا، کارآمدی انقلاب اسلامی، جدال تمدنی با غرب، جهاد تبیین، الگوی سوم زن و کارگاه طراحی عملیات را با اساتید شایسته و مطرحی همچون استاد حسن رحیم پور ازغدی، حجت‌الاسلام راجی، استاد حسین اعتصامی و... گذرانده و طی چهار روز آموزش دیدند.

کاظمی خاطرنشان کرد: طی دوره نیز برنامه‌های متنوع و معنوی برنامه‌ریزی شده بود که دانشجویان در حرم مطهر امام رضا (ع) و بهشت رضای مشهد از آنها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار