مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگیها اظهار کرد: مرکز مدیریت راههای همدان با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.
وی افزود: طی ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار تماس در حوزه های راهداری،حمل ونقل و رانندگان از طریق سامانههای ۱۴۱ در مرکز مدیریت راههای همدان پاسخ داده شده است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان ادامه داد: این مرکز با استفاده از تکنولوژیهای نوین و بهرهگیری از کارشناسان مجرب تلاش میکند تا اطلاعات بهروز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد؛ پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی این مرکز است.
وی تأکید کرد: اطلاعرسانی صحیح و بهموقع درباره وضعیت جادهها، حوادث رانندگی و شرایط جوی از مهمترین وظایف مرکز مدیریت راههای همدان است.
آهکی خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری سایر نهادهای مرتبط، به طور مداوم در حال ارتقاء کیفیت خدمات خود است تا ایمنی و راحتی مسافران تضمین شود.
انتهای پیام/