شهردار اراک:
کریمی گفت: در اراک به ۲۰۰ اتوبوس نیاز داریم تا زمان انتظار مردم کمتر و ناوگان اتوبوسرانی نو شود، در زمانی که بنده به شهرداری آمدم ۷۰ اتوبوس فعال بود که امروز به ۸۳ دستگاه رسیده و ما اخیراً برای خرید حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس ۱۶۲ میلیارد قرارداد بستهایم که طبق برنامه بودجه ۱۴۰۱ نیز به دنبال اضافه کردن هر ماه یک دستگاه اتوبوس هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۰۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹