امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: درختان زاگرس به علت وجود امراض و آفات، خشکیدگی، کاهش نزولات جوی و ریزگردها دچار آسب و مشکلات جدی شده است که باید با کاشت نهال، عرصه های جنگلی احیا و بازسازی شود.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۵