عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
محسن بیگلری گفت: آقای نعمتزاده در هفته دولت ارج را اهمیت نداد این در حالی است که زمانی که ارج فعالیت خود را در عرصه صنعتی انجام میداد خبری از سامسونگ و ال جی نبود .
کد خبر: ۸۷۳۶۶۳۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۶