نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نادری با اشاره به ضعف مدیریتی سازمان محیط زیست در حل معضلات، متذکر شد: سازمان محیط زیست به ریزگردها و دیگر مسائل توجهی نمی کند، اگر این مسئولیت را به مردم واگذار کنند مردم خیلی بهتر کارها را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۰۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۹