رئیس سازمان حملونقل شهرداری یزد خبر داد:
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یزد گفت: استفاده از اتوبوس شرکت واحد در روز چهارشنبه ۱۳ دی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برای همه بانوان رایگان شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۸۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۲