رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره توسط ووشوکاران بانوی ملایری در مسابقات انتخابی ووشوی بانوان استان همدان به میزبانی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۷۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۸