فرمانده بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد ازاعزام بسیج اقشار شهرستان پارس آباد به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۱۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

اعزام بسیج اقشارشهرستان پارس آباد به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ علی پیر جاهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج اقشار شهرستان پارس آباد در قالب یک اتوبوس به  تعداد 45 نفر به شمالغرب کشور  اعزام شدند .

وی افزود: این کاروان به مدت 2 روز از یادمانهای ، شهید مهدی باکری ، تمرچین و...دیدار و بازدید خواهند کرد؛ اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است.

فرمانده بسیج شهرستان پارس آباد با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی رزمندگان ما نبود در دوران دفاع مقدس به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم گفت: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است و می تواند آثار تربیتی فوق العاده ای برای اقشارداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را رقم زده است  ادامه داد : در این راستا وظیفه بسیجیان روشنگری در جامعه و جهاد تبیین است چرا که نظام اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای داشته است و باید این خدمات برای همه بازگو شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اشاره به هدف برگزاری اردوی راهیان نور، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نورنشرارزش‌های دفاع مقدس وفرهنگ ایثار و شهادت درجامعه است.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور امسال با توجه به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری پررنگ تر از گذشته است، ادامه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای انجام جهاد تبیین است.

فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد گفت: بسیج اقشار از اولین گروه هایی است که به کمک مردم می آیند، گروه های جهادی، بسیجی و انقلابی هستند که این موضوع در خور تحسین است.

وی پیشرفت و دستاوردهای کنونی کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و ادامه داد: شهدا با هدف حفظ اسلام و انقلاب اسلامی و صیانت از خاک میهن و اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و جان خود را به انقلاب هدیه دادند.

پیرجاهد با بیان اینکه  بسیج اقشاردر راهیان نور از نزدیک با واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم اردوهای راهیان نور به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

خبرنگار:اشرف دادده

ارسال نظرات