فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی با ولایتمداری و بصیرت خودشان مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند و استکبار از این مسئله عصبانی است
کد خبر: ۹۴۸۷۳۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای بخش جعفرآباد اظهار کرد: شهید «جعفر باباخانی» به عنوان کم سن‌ترین شهید این شهرستان قاسم‌وار با ایمان راسخ و اعتقاد قلبی در جبهه‌های نبرد حاضر شد و جان خود را فدای ایران اسلامی کرد.

وی دهه فجر را دهه عزت، عظمت و هویت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه استقلال و حریت کشور است که با تدابیر امام عظیم الشان انقلاب این هویت نصیب ایران شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امام در انقلاب و روزهای پرخاطره بهمن ایستادگی را برای ما معنا کرد ما را از تاریکی‌ها رهایی بخشید، گفت: مقام معظم رهبری بعد از امام راحل همچون دریای بیکران پاک و منزه است که امواج خروشان آن دنیا را فراگرفته است.

بصیرت ۴۴ ساله ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار است / پیروزی جنگ ۸ ساله با بهره گیری از ادبیات عاشورا

محمدی اصل فتنه‌های طراحی شده برای براندازی کشور از سال ۸۸ تا ۱۴۰۱ را یادآور شد و بیان کرد: ما فتنه‌های بزرگ و پیچیده ای را در کشور پشت سر گذاشتیم که از سوی استکبار برنامه ریزی شده بود اما امروز در ۴۴ سالگی انقلاب به دنیا اعلام می‌کنیم ایران اسلامی را رهبری داهیانه مقام معظم رهبری فتنه‌های معاندین را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به ایران هراسی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: جنگ ما با استکبار جهانی جنگ معنوی و اعتقادی بود و آنها می‌خواستند اعتقادات ملت ما را نشانه بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: فتنه اخیر تیری به سوی اعتقادات و معنویات مردم با بصیرت ایران اسلامی بود که سعی داشتند با موضوع حجاب و عفاف آتش فتنه را در کشور شعله‌ور کرده و ایران را از درون تضعیف کنند.

محمدی اصل اظهار کرد: ما امروز هر چه از عزت و عظمت داریم از وجود شهدای پاک و گرانقدر است و باید وصایای آنها را سرلوحه و الگوی زندگی و برنامه‌های کشور قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم گرد فراموشی بر یاد و خاطره شهدا بنشیند، خاطرنشان کرد: نباید برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا کمرنگ شود چرا که امروز دشمن درصدد از بین بردن آرمان‌های شهداست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ملت ایران در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی با ولایتمداری خودشان مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند و استکبار از این مسئله عصبانی است و با هر روشی که می‌تواند می‌خواهند ملت ایران را از مسئله ولایت فقیه دور کنند و ما می‌گوئیم که کور خوانده اند.

محمدی اصل اضافه کرد: به رغم بیکاری، وضعیت اقتصادی و معیشتی و … در کشور ملت بصیرت، اعتقاد و شرف خودشان را با هیچ چیز معامله نکردند و ملت با عظمت ایران هرکجا نیاز اسلام بوده حاضر شده و به رهبر معظم و شهدا لبیک گفتند.

وی هاشم دهقانی نیا و شهدای مدافع حرم را مجاهدان مدافع حرم، بی باک و با روحیه ولایی و انقلابی در راه دفاع از ناموس و غیرت حرمین اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: این شهدا جانانه در مقابل یورش داعش ایستاده و جان خودشان را تقدیم اهل بیت کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیجی‌ها و ملت ایران آگاهانه انتخاب کردند تا با بصیرت در مکتب قرآن بمانند، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با ادبیات ویژه خود مکتب عاشورا و اهل بیت را زنده نگه داشته و جهاد فی سبیل الله را معنایی متفاوت کردند.

محمدی اصل با اشاره به اینکه شهدای ما مظلومانه به شهادت رسیدند و آن طوری که باید دوران جنگ تحمیلی تشریح نشده و مظلوم واقع شده اند، خاطرنشان کرد: رزمندگان با اتحاد و همدلی و اخوت اجازه نداند یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.

بصیرت ۴۴ ساله ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار است / پیروزی جنگ ۸ ساله با بهره گیری از ادبیات عاشورا

وی گفت: نیروهای نظامی با پشتوانه مردم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و رزمندگان با دستان خالی مقابل تجهیزات پیشرفته و تا بن دندان مسلح صدام ایستادند تا اسلام و قرآن به خطر نیفتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به زلزله اخیر خوی اشاره کرد و گفت: ملت ما بصیرت خود را در این حادثه قهری نیز نشان خواهند داد و مردم خوی را با همدلی و مهربانی یاری خواهند کرد.

محمدی اصل با بیان اینکه خیرین و مردم اردبیل هموطنان را تنها نخواهند گذاشت، افزود: وضعیت مردم خوی با وجود زلزله شدید و بارش برف و سرما بسیار سخت است و ما باید در کنار آنها همدلانه و برادرانه بایستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان همچنین بهمراه جمعی از مسئولین محلی بخش جعفرآباد، با خانواده شهید اسدی دیدار و فرا رسیدن یوم الله دهه فجر را به آن‌ها تبریک گفت.

همچنین با حضور سردار محمدی اصل، مسجد روستای روستای اوچ بلاغ جعفراباد افتتاح شد. این مسجد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با همکاری اهالی و بسیج سازندگی ناحیه بیله سوار احداث شده است.

بصیرت ۴۴ ساله ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار است / پیروزی جنگ ۸ ساله با بهره گیری از ادبیات عاشورا

بصیرت ۴۴ ساله ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار است / پیروزی جنگ ۸ ساله با بهره گیری از ادبیات عاشورا

ارسال نظرات