فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وجود روحیه بسیجی در مجموعه‌ای سبب موفق‌ شدن آن مجموعه در ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۲۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

خدمت به مردم نیازمند روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر دوشنبه در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: اگر در مجموعه‌ای روحیه بسیجی وجود داشته باشد آن مجموعه جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم موفق‌تر خواهد بود که این روحیه بسیجی در مجموعه شهرداری اردبیل به وضوح قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه با بیان این‌که مجموعه سپاه استان با تمام توان خود در کنار شهرداری و آماده خدمت به شهروندان است، گفت: سپاه استان اردبیل همیشه حامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است که در این راستا انتظار داریم خدمات ارزنده‌ی شهرداری به مردم تا رسیدن به شهری زیبا و مطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به مشارکت مطلوب شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر یک در هفته دفاع مقدس سال جاری ضمن قدردانی از تلاش‌های این مجموعه ادامه داد: اقدامات شهرداری نشان می‌دهد زیباسازی منظر شهری همواره جزو دغدغه‌های شهرداری اردبیل است.

سردار سیدعلی تدین فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌محور بودن اقدامات شهرداری افزود: مجموعه‌ها در کنار برنامه‌محور بودن در اقدامات باید گزارش عملکرد را هم به نحو احسن ارائه دهند.

خدمت به مردم نیازمند روحیه بسیجی است

وی افزود: زیباسازی سیما منظر شهری و داشتن شهری مطلوب جزو دغدغه‌های شهرداری است و با توجه به این‌که میزان رضایتمندی شهروندان به شهری سرسبز و زیبا بستگی دارد باید زیباسازی شهر در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مراسم با اهدای لوح از خدمات و تلاش‌های محمود صفری شهردار اردبیل و خلیل احمدیان معاون مالی شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات