خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی مسئولین سمن‌های مردم‌نهاد عفاف و حجاب در بندرعباس

دوره توانمندسازی مسئولین سمن‌های مردم‌نهاد عفاف و حجاب با هدف مشارکت مردمی در حمایت از ارزش‌های اسلامی و همسو نمودن قشر خاکسری با جامعه در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- این کارگاه و دوره آموزشی، مهارتی با سرفصل ها و عناوینی از قبیل ضرورت کار جمعی و تشکیلاتی (تاسیس و ایجاد سازمانهای مردم نهاد _ "سمن" ، بایدها و نبایدها) و همچنین ضرورت کار فرهنگی (با موضوع حیا وعفاف و حجاب ، غیرت) در سالن شهید حاجبی برگزار شد.

دوره توانمندسازی مسئولین سمن‌های مردم‌نهاد عفاف و حجاب با حضور خانم خادم اساتید کشوری و به همت بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد (ع) با دورویکرد ایجابی _ آگاه سازی، تبیینی ، اقناع سازی، فرهنگسازی و نظارتی ، پرسشگری و مطالبه گری برگزار شد.

معارف و مهارت‌های امربه معروف و نهی از منکر و مطالبه گری (چرایی، چیستی، چگونگی)، بیان قوانین مربوطه و معرفی منابع از دیگر سرفصل و عناوین این دوره آموزشی است.

۸٠ نفر از مسئولین سمن‌های مردم‌نهاد و هئیت امنای سمن و کنشگران امر به معروف و نهی از منکر در این دوره آموزشی که با هدف مشارکت مردمی در حمایت از ارزش‌های اسلامی و همسو نمودن قشر خاکسری با جامعه برگزار شد شرکت کردند.

ارسال نظرات