دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل گفت: جشنواره «مالک اشتر» فرصتی برای تبیین فرهنگ بسیجی، کار جهادی، الگوسازی و اسوه‌پروری است.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۶۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

جشنواره «مالک اشتر»، زمینه شایسته سالاری و رشد فرماندهان و مدیران

به گزارش بسیج  از اردبیل، سرهنگ پاسدار فرهاد جلالی، دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: جشنواره «مالک اشتر»، زمینه شایسته سالاری و رشد فرماندهان، مدیران و رده های موفق و برتر استان را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: از جمله اهداف کلی برگزاری جشنواره مالک اشتر ارتقا و پایش وضعیت عملکرد سازمان و هم‌چنین الگوسازی، الگوپروری و اسوه‌پروری است

دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل، خاطر نشان کرد:جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی، وحدت رویه و نظام‌مند شدن انتخاب رده ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده­‌ها، استفاده بیشتر از فرصت­‌ها، توانمندی­‌ها، ظرفیت­‌ها، ایجاد زمینه بروز ‎­خلاقیت ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش‌های بسیج در انجام ماموریت‌ها از اهداف آن است.

جلالی افزود: شهید شاخصی جشنواره مالک اشتر امسال شهید علی سیفی علی بلاغی بوده و شعار محوری جشنواره سال‌جاری با عنوان «سپاه سربلند» است .

دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل با اشاره به تجلیل از 9 منتخب از استان اردبیل در رده‌های مختلف بسیج سطح کشوری،تصریح کرد: این منتخبان از رده‌های مختلف پایگاه‌قشری برتر دانشجویی، حوزه قشری برتر دانشجویی، پایگاه برتر، گروه جهادی، کانون قشری برتر مهندسین صنعتی، واحد پیشگام دانش‌آموزی، هستند.

وی افزود: توسعه فرهنگ شایسته سالاری و فرماندهی و مدیریت متعالی، معرفی و تکریم فرماندهان و مدیران رده های دارای برترین عملکرد و موفق‌تر ، الگو نمایی رشد تعالی و حرکت جهادی و انقلابی و واداشتن سایر رده‌ها، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی، ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و نوآوری ها و تبیین و تبلیغ آرمان پاسداری از انقلاب اسلامی و عملکرد سپاه به مثابه عمل صالح از دیگر اهداف این جشنواره بود.

جلالی با تاکید بر اینکه اشراف هویت بخش،انگیزه بخش ،حرکت آفرین و آگاهی بخش است،خاطر نشان کرد:به همین دلیل بسیاری از رده ها به استقبال اشراف و نظارت می آیند،زیرا اندازه حرکت ها را می سنجد و شتباب ها را اندازه گیری می کند و به کلیات نمی پردازد و در جزئیات هم متوقف نمی ماند.

شایان ذکر است در اختتامییه جشنواره مالک اشتر استان اردبیل که پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور سردار بزم شاهی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه در سالن ولایت سپاه استان برگزار شد با اهداء لوح و جوایزی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظرات