انقلاب اسلامی معادلات استکبار را به هم زده است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات جبهه استکبار به هم خورده و آنها دیگر نمی‌توانند در منطقه خاورمیانه قدرت‌نمایی کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۷۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

انقلاب اسلامی معادلات استکبار را به هم زده است

به گزارش خبرگزاری بسیج آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای نیر که با محوریت شهدای تیپ ۴۰ ارتش در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان امروز به بهانه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند چرا که این انقلاب استکبار جهانی را به سطوح آورده و آنها توان دیدن با صلابت کشورمان را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی ندارند.

وی قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را بعد از نیم قرن سلطه استکبار و چپاول ثروت این کشور یادآور شد و تصریح کرد: در دوران رژیم پهلوی، کشور ایران مورد طمع و هجمه بیگانگان بود و آنها به هر شکل ممکن سعی می‌کردند تا از ذخایر و منابع این کشور به نفع خود و ابراز قدرت‌نمایی خودشان استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمن امروز به معنای واقعی به این نتیجه رسیده که دیگر امکان بازگشت و چپاول‌گری در ایران را ندارد و مردم با بصیرت ایران اجازه چنین خطاهایی را به آنها نخواهد داد.

آیت‌الله عاملی قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد و افزود: این حضور نشان داد که جبهه غرب در اندیشه خامی به سر می‌برد و به هیچ وجه حرکت‌ها و تحرکات آنها برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهوم ندارد.

وی قدرت‌نمایی نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان را در دفاع از این مرز و بوم یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سایه خون شهدا و اتکا به معنویت است که نیروهای مسلح ما را در ردیف قدرتمندترین نیروها قرار داده است.

امام جمعه اردبیل عظمت جمهوری اسلامی ایران را در سایه پیشرفت‌ها و مسیر ترقی یادآور شد و اضافه کرد: حرکتی که دشمنان برای انتقام‌گیری از این ملت انجام می‌دهند، جز زبون کردن خودشان هیچ نتیجه‌ای به همراه ندارد و این مردم در سایه خون با عظمت شهدا و اتکا به قرآن و ائمه اطهار می‌توانند مسیر سعادت را طی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور باشکوه اهالی و خانواده‌های شهدا برگزار شد، مداحی شده و از خانواده‌های ایثارگران و شهدای والامقام تجلیل و تکریم شد.

ارسال نظرات