مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: بستر‌های مناسب برای اردوی راهیان نور خانوادگی مهیا شده است و دو اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و شهید جعفرزاده در اندیمشک، برای اسکان و تغذیه پذیرای خانواده‌ها هستند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

بستر راهیان نور خانوادگی فراهم شده است / ۶ یادمان دیگر به بازدید یادمان‌های راهیان نور اضافه شد

خبرگزاری بسیج، سرهنگ عسگر مجیدی امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از اعزام بیش از ۳ و ۵۰۰ دانشجو به راهیان نور خبر داد و گفت: از ۹ اسفندماه اعزام دانشجویی آغاز می‌شود.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج محلات هم در حال ثبت نام متقاضیان راهیان نور است، افزود: بپیش بینی می‌شود ۷ الی ۱۰ هزار نفر از بسیج محلات راهی راهیان نور شوند.

سرهنگ مجیدی در ادامه به راهیان نور خانوادگی هم اشاره کرد و گفت: بستر‌های مناسب برای اردوی راهیان نور خانوادگی مهیا شده است و دو اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و شهید جعفرزاده در اندیمشک، برای اسکان و تغذیه پذیرای خانواده‌ها هستند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا به برنامه‌های راهیان نور برای بازدید از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی هم اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست مردمی، برنامه زیارت یادمان‌های طلائیه، فکه، چزابه، دهلاویه، کانال کمیل و نهر علقمه هم به راهیان نور اضافه شد.

به گفته سرهنگ مجیدی در دو حله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و یک هزار ۳۰۰ دانش آموز به سرزمین نور اعزام شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها