منصوره قلندری نویسنده بسیجی حوزه ۱۲۲ حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از انتشار کتاب تازه خود با عنوان "ابرام شلوار گُشاده"، روایتی داستانی از زندگی شهید ابراهیم هادی برای کودکان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

منصوره قلندری، نویسنده کتاب ابرام شلوار گُشاده و بسیجی حوزه ۱۲۲ حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه امام حسین(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: با هدف جذب کودکان به سمت قهرمانان ملی، کتاب ابرام شلوار گشاده که زندگینامه شهید ابراهیم هادی است را نوشتم. وی افزود: این کتاب توسط انتشارات اندیشه معاصر به چاپ رسیده است.

قلندری با بیان اینکه یک خانم خانه دار، مادر ۲ فرزند و فعال فرهنگی اجتماعی است، ادامه داد: فرزندم به ابرقهرمانان غربی علاقه داشت، با نوشتن این کتاب خواستم توجه و علاقه فرزند خودم و دیگران را به سوی ابرقهرمانان کشور خودمان جلب کنم. وی اضافه کرد: جلد دوم کتاب ابرام شلوار گشاده نیز در مرحله ویراستاری است. این نویسنده عنوان کرد: شهید مدافع حرم حاج شعبان نصیری دومین ابرقهرمانی است که با نوشتن کتاب کاپیتان شِبِن سعی دارم این شخصیت بزرگ را به کودکان بشناسانم.

در پایان نویسنده کتاب ابرام شلوار گُشاده با بیان اینکه با توجه به حملات و تهاجمات فرهنگی دشمن و هزینه های سنگینی که برای تحریف فکری نسل جدید انجام می دهند، گفت: نویسنده ها موظف هستند برای کودکان محتوا موثر تولید بکنند.

خبرنگار: فائزه سادات حاجی قاسمی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها