ساری-خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی با بیان اینکه زائران شهدا از طرف شهدا به این منطقه دعوت شدند و نظر کرده شهدا هستند، افزود: تواضع و فروتنی قشنگ‌ترین درسی است که از شهدا می‌توان آموخت .
کد خبر: ۹۵۰۰۰۸۶
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

خادم الشهدای بابلسری که در اردوگاه شهید

خبرگزاری بسیج،سید محمدمهدی حسینی خادم الشهدای بابلسری که در اردوگاه شهید «محمد بلباسی خرمشهر مشغول به خدمت رسانی زائرین راهیان نور است، در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور، با اشاره به  اینکه اولین بار توفیق خدمت به شهدا را پیدا کرده‌است، گفت: هر چه از شهدا به ما رسیده گذشت و ایثار است.

این خادم الشهدای جوان  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود:علم زنده نگه داشتن یاد شهدا بلند و پابرجا باشد و ما می‌خواهیم در این امر قسمتی از این زنجیر باشیم.

حسینی الگو گرفتن از شهدا را بهترین راه دانست و خاطرنشان کرد: چیزی که از اهل بیت (ع) به ما رسیده این است که نسبت به دیگران بهترین نگاه را داشته باشیم که همانا این نگاه خیر است.

خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی با بیان اینکه زائران شهدا  از طرف شهدا به این منطقه دعوت شدند و نظر کرده شهدا هستند، افزود: تواضع و فروتنی قشنگ‌ترین درسی است که از شهدا می‌توان آموخت .

حسینی با بیان اینکه خادمین شهدا توفیق بهتری داشتند که مورد نگاه و نظر شهدا قرار گرفتند، اضافه کرد: باید با شهدا رفیق بود،و  باید رضایت شهدا و امام زمان (عج) را به نحو احسن به دست بیاوریم و سعی کنیم مثل شهدا سعادتمند شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها