بازرس کل استان ایلام گفت: ۵۲۰ میلیارد تومان سال گذشته در راستای انجام وظایف قانونی و اعمال نظارت‌ها به نفع استان در حوزه‌های مختلف برگشت داده و از فرار مالیاتی جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۴۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگزاری بسیج، مهدی اصلانی کرچی روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار دهلران افزود: همچنین برای ۲۴۵ نفر از مدیران و کارکنان محکومیت اداری قطعی گرفتیم و برای ۳۲ نفر قرار جلب دادرسی، ۱۰ نفر حکم بدوی و ۶ نفر نیز حکم قطعی صادر شد.

وی تاکید کرد: هدف تسریع در خدمت به مردم است و نظارت‌های پیشگیرانه برای موفقیت در ماموریت‌ها و حل مشکلات و رویکرد هم افزایی در استان برای تسریع در خدمت به مردم حاکم است و ترک فعل باعث برخورد قانونی می‌شود و ما از حق مردم نمی‌گذریم تا کار مردم پیش رود.

اصلانی کرچی افزود: در مبارزه با فساد و تخلفات برخورد جدی می‌شود و با کسی تعارف نداریم.

بازرس کل استان ایلام اظهار کرد: با همفکری و تدبیر و مدیریت و استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابع به نفع مردم باید عمل کرد و خدمات عمومی به مردم در تعطیلات نوروزی و جلوگیری از تعرض به اراضی ملی باید به جد در دستور کار مسئولان باشد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم در این نشست با اشاره به خدمات دولت در سال گذشته و تلاش مدیران گفت: در راستای تحقق شعار سال همه تلاش و عمل کنیم و امیدواریم این حضور و جلسه بخشی از مشکلات شهرستان را حل کند.

نعمت اله حاتمی افزود: دهلران شهرستانی ویژه و نیازمند نگاه ویژه مدیران کل استان است.

وی با اشاره به نظارت‌ها بر بازار گفت: اختصاص نیرو و امکانات و تخصیص سهمیه‌های اقلام به شهرستان از دیگر ضرورتهاست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران هم با تقدیر از نگاه ویژه استاندار و تلاش شورای تامین و اداری شهرستان گفت: ساماندهی پوشاک برای مردم با مدل‌های اسلامی و رعایت اصناف و بازاریان در حوزه حجاب و عفاف و مشارکت در برنامه‌ها و همچنین نظارت بر قیمت‌ها در بازار و اختلاف آن و رفع مشکلات بروکراسی اداری و رفع اختلاف آب بها در ایلام و استراحتگاه و سایر امکانات اربعین برای شهرستان و توجه شرکت‌ها به جاده‌های شهرستان و استقرار قاضی تعزیرات در دهلران و توجه به بودجه‌های عمرانی دهلران وتوجه به بودجه‌ها وامکانات و تجهیزات شهرداری‌ها و تسریع در تکمیل سد میمه را خواستار شد.

سرهنگ علی خاسرو جانشین فرمانده سپاه دهلران هم گفت: دهلران در همه چیز ویژه است و باید از مزایای لازم هم بصورت ویژه بهره‌مند شود و در رصد بازار باید بیشتر دقت نظر وبازرسی شود وبه جمعیت شناور شهرستان شامل شرکت‌ها و عشایر کوچرو و افزایش سهمیه آرد شهرستان توجه کرد و از طرفی بکارگیری نیرو‌های بومی در شرکت‌ها وهمچنین برخورداری بخش‌ها از امکانات وارزیابی مصوبات این جلسات مد نظر باشد.

ارسال نظرات