خبرهای داغ:
روابط عمومی‌ها در مقابل  جنگ ترکیبی و طوفان یاس آلود دشمن، برای مردم دیندار و شریف کشورمان به مثابه "سپر بلا" عمل می‌کنند و در این راه "جانفدای" مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۰۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

روابط عمومی‌ها  در جنگ ترکیبی سپر بلا و جانفدای مردم هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد عالی_ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین: مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حوزه روابط عمومی می‌فرمایند: "سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم نوایی و هم سازی آن‌ها ارتباط دارد. روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهاد‌ها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده‌ی روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند. "
                                                                                                     
بی شک، به تصویر کشاندن گستردگی فعالیت‌های بسیج که در عرض و طول انقلاب اسلامی است، کار بسیار دقیق، هنرمندانه و دشواری می‌باشد، زیرا کار شبانه روزی، پر تراکم و همه قشری بسیج یک همراه همیشگی دارد و آنهم "روابط عمومی ها" هستند تا بتوانند یک جریان منسجم رسانه‌ای از فرهنگ بسیج ترسیم کنند.  حال آنکه بسیج در جنگ ترکیبی، سپر بلا و جانفدای مردم شریف و دیندار ایران شده است، وجوب تبیین و بازنمایی فعالیت‌ها و خدمات جهادگران و بسیجیانی که ذیل این شجره طیبه به بالندگی رسیده اند، بیش از پیش است.

فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در جنگ ترکیبی و برای مقابله با طوفان یاس آلود دشمن در سرزمین اذهان و افکار مردم شریف کشورمان، پرچم داران جهاد تبیین، امید آفرینی و بصیرت افزایی هستند که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند 

در روزگار تکثر و تشتت کانال‌های تولید و انتشار محتوا، مسئولیت همکاران روابط عمومی در اطلاع‌رسانی مستمر و صادقانه سنگین‌تر از گذشته است. امروز همه به این باور رسیده‌اند که توفیق در اجرای هیچ سیاست، طرح یا برنامه‌ای بدون اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه ممکن نیست و این فرآیند نیز جز با نقش‌آفرینی فعالانه و حرفه‌ای روابط عمومی‌ها قابل تحقق نیست. روابط عمومی‌ها از آنجا که پل ارتباطی نهاد‌ها با مردم به شمار می‌روند، در شکل‌گیری ارتباطات موثر که لازمه ترسیم  تصویر درستی از بسیج در جامعه است، نقش اساسی ایفا می‌کنند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و درگذشتگان عرصه روابط عمومی و ارتباطات، از تلاش‌های گرانسنگ همه فعالان این عرصه که طلایه‌داران آگاهی‌بخشی و تبیین در جامعه‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و برای یکایک آن‌ها در انجام مسئولیت دشواری که بر عهده دارند، آرزوی توفیق می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها