در یادواره شهدای دانش آموزی اردل بیان شد؛

شهدای دانش آموزی مصداق کامل ایثار هستند

یادواره شهدای دانش آموزی شهر اردل با محوریت شهید سید موسی حسینی زاده در مدرسه الزهرا سلام الله علیها اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل گفت:  توفیقی است که در جلسات که به اسم شهدا است دعوت شدیم و این شهدای دانش آموزی که واقعا  باید بیشتر با آنها آشنا شویم ، دانش آموزان شهید مصداق کامل ایثارند.

حجت الاسلام علی پور، افزود: مهمترین چیز برای یک انسان، جانش است که اینها با این که محصل و دانش آموز و نوجوان بودند بزرگترین ایثار را انجام دادند چون ایثار دو معنا دارد ترجیج دستوارت الهی بر هوای نفس خود و ترجیح  دیگران بر خود، شهدای به هر دو معنا ایثارگرند که هم فرمان الهی جهاد را اجرا کردند و هم جان خود را دادند که دیگر هموطنان با آرامش زندگی کنند.

وی ادامه داد: ما از شهدا بایستی درس ایثار بگریم به عنوان مثال گذشت از خشم ،گذشت و تحمل سختی به خاطر راه انداختن کار مومنی،گذشتن از آبرو به خاطر همدلی و صلح و صفا ایجادکردن،  گذشت از مال به خاطر کمک به مومنین و نیازمندان ... و اگر نیاز باشد، گذشتن از جان و شهادت به خاطر حفظ ارزشها.

حجت الاسلام علی پور، گفت: شهدای ما خصوصا شهدای دانش آموز چه معامله شیرینی با خدا کردند، رضوان الهی و بهشت را برای خود خریدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل در حاشیه این مراسم گفت:  گفت: تلاوت  قرآن، پخس سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش نماهنگ از رشادت شهدای دانش آموزی ،اهدای هدیه فرهنگی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های یادواره شهدای دانش آموزی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار