دبیر کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی اردوی راهیان نور مازندران گفت: امسال ۲۵ هزار زائر مازندرانی سرزمین نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن و با شهیدان و امام شهیدان دفاع مقدس تجدید بیعت کردند
کد خبر: ۸۵۰۸۲۴۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴




 خبرگزاري بسيج مازندران، حسن افشار طی گفتگویی با اشاره به حضور ۲۵ هزار زائر مازندرانی در مناطق عملیاتی در سال جاری اظهار داشت: امسال عملیات عظیم فرهنگی تربیتی راهیان نور مازندران در فضای بی بدیل معنوی تربیتی همراه با برنامه های متنوع هنری و رسانه ای شامل رادیو راهیان نور,سینما بصیرت و... به طرز مطلوبی برگزار شد.

 دبیرکمیته فرهنگی و اطلاع رسانی اردو راهیان نور مازندران با اشاره بر اهمیت نقش خادمین در برگزاری اردو، بیان کرد: خادمین بازوی اجرایی راهیان نور هستند که با حضور پر رنگشان در اردو راهیان نور ۱۳۹۴ توانستند نقش بسزایی را ایفا کنند.

 وی تصریح کرد: از تمامی شهرهای مازندران امسال زائر دانشجو، دانش آموز و کارمندان از مازندران به جنوب کشور اعزام شدند که در مجموع سپاه کربلا مازندران افتخار این را داشت از ۲۵هزار زائر در اردوگاه شهدای مازندران میزبانی کند.

 افشار با بیان اینکه اردو راهیان نور تاثیرگذاری بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت و تحقق شعار سال دارد، اظهار کرد: همدلی و همزبانی در بین زائرین  از ویژگی خاصی برخور دار است و بصیرت ,تزکیه نفس و معرفت و کمال رهاورد راهیان نور برای زائران و مخاطبان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها