خبرهای داغ:
اولین کلنگ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج اهل تسنّن شهرستان مانه و سملقان به نام پایگاه شهید چراغچی امند حوزه بسیج بلال زده شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۰۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعیدی فرمانده حوزه قبل از اجرای این برنامه بنا به آیه شریفه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْبیان داشت:  از آنجایی که یکی از شهرستان های مرزنشین ایران عزیز هستیم و خدا توفیق داده تا در این شهرستان به کوری چشم دشمنان، شیعه و سنّی بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، دست در دست هم داده و امنیّت منطقه ی خود را بیشتر از قبل حفظ کنیم تا مفهوم آیه ی شریفه ی فوق مصداق پیدا کند.

وی در ادامه افزود: انشاءا... این ساختمان به همت بسیجیان و اهالی روستای همیشه در صحنه ی امند ساخته و به زودی شاهد افتتاح خواهیم شد تا در کنار سنگر اصلی یعنی"مسجد" امورات اداری و دفتری بسیجیان انجام گیرد.

فرمانده حوزه بلال ادامه داد: سنگر اصلی ما مسجد است و این ساختمان صرفأ برای امورات اداری بسیجیان بوده و نباید از سنگر اصلی غافل شویم.

سعیدی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر گاهی دشمنان کوردل و در رأس آنها آمریکا، گاهی تفکراتی در سر می پرورانند و بعضأ شیطنت هایی می کنند که بین شیعه و سنّی جدایی اندازند، باید بدانند اینجا شیعه و سنّی محکم تر از همیشه دست در دست هم داده اند تا به همه ی یاوه گویان ثابت کنند: اگر مذهب مان یکی نیست، ولی مشترکات اصلی ما یعنی: خدا، پیامبر(ص)، قرآن و قبله ی ما یکی است، و دشمن هیچوقت نمی تواند اینها را از از ما بگیرد همانطور که نتوانسته و به فرموده امام راحل: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سعیدی در پایان افزود: زمانی که ما برادران شیعه و سنی دست در دستان یکدیگر می دهیم، دستان یکدیگر را محکم در هم می فشاریم تا دشمن با هر فشار دستان خوردتر و ذلیل تر شود، همانطور که شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها