خبرهای داغ:

رونق واردات لوازم آرایش در مسیر رنگ کردن افکار عمومی!

3 ماه بعد از سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران، شرکت آرایشی سفورا (SEPHORA) شعبه‌هایی را در ایران افتتاح می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸


به گزارش خبرگزاری بسیج خبرگزاری‌های فرانسه و رویتر در گزارشی نوشتند: شرکت لوازم آرایشی فرانسوی «سفورا» قرار است همزمان با آغاز سال 2016 میلادی چند فروشگاه در ایران افتتاح کند. ایران دومین مشتری لوازم آرایش در خاورمیانه است. «سفورا» متعلق به کمپانی تولید لوازم آرایش «ال‌وی‌ام‌اچ» است که با رفع تحریم‌ها در ایران و گشوده شدن بازار این کشور در آنجا سرمایه‌گذاری کند.
خبرگزاری فرانسه نوشت: سفورا در حال نهایی کردن توافقات با شریک ایرانی خود است. براساس آمار «یورو مونیتور» فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران سالانه 5/3 میلیارد دلار است و پیش‌بینی می‌شود طی پنج سال آینده سه برابر شود.
به گفته میشل مکینسکی، مدیر اجرایی مؤسسه مشاوره بین‌المللی «آگرومیس» تهران یکی از مشتریان بزرگ اتومبیل‌های پورشه در جهان نیز است.
رونق واردات چند میلیارد دلاری خودروهای لوکس و لوازم آرایشی در چند سال اخیر در حالی است که آقای روحانی رئیس جمهور 12 مرداد امسال مقارن با سفر لوران فابیوس به تهران، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفته بود: من در دیدار با فابیوس تأکید کردم که ما با هر کشوری که حاضر باشد سرمایه و تکنولوژی به ایران بیاورد خوش آمد می‌گوییم. وی نیز در جواب من گفت: «اتفاقاً قبل از اینکه به ایران بیایم به شرکت‌های فرانسوی گفتم که دوره‌ای که در گذشته در ایران داشته‌اید تمام شده و شما باید سرمایه و تکنولوژی به این کشور ببرید.»
روحانی با اشاره به جلسات ویژه اقتصادی دولت خاطرنشان کرده بود: من مخصوص این کار (بررسی شرایط اقتصادی کشور بعد از رفع تحریم‌ها) با ستاد اقتصادی کشور جلسه گذاشته‌ام که هر زمان این توافق عملیاتی شود ما چه کاری باید انجام دهیم و اولویتمان چیست؟ و بارها هم تأکید داشته‌ام که باید حواسمان باشد که تنها هدف ما ورود سرمایه است.
وی یکی از دلایل مذاکره با 1+5 را ورود سرمایه و افزایش اشتغال در کشور نامیده و گفته بود: بعضی‌ها فکر می‌کنند ما برای رفت و آمدهای خارجی دلمان لک زده! نه؛ آنچه که می‌خواهیم اشتغال جوانان و رونق اقتصادمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار