خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» تفسیر «هیهات منا‌ الذله» امام حسین (ع) در دشت کربلا است.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۰۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری شهرستان گرمه به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان با حجة‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه دیدار کردند.

امام‌جمعه گرمه در این دیدار استقلال، عزت و آزادی واقعی را مختص مؤمنین دانست و افزود: امروز کشور ایران در منطقه و جهان دارای بیشترین حد از امنیت و عزت است.

وی قدم اول برای رسیدن به عزت در هر انسان را شناخت نفس خویش عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه نخبگان کشور به دست آوردن عظمت نفس خود و پس‌ازآن برنامه‌ریزی برای اصلاح و توسعه جامعه است.

حجة‌الاسلام تاتاری با اشاره به توصیه‌های امام علی (ع) به سیدالشهدا، دست‌درازی به سمت دشمن را از پست‌ترین کارها برای انسان دانست و افزود: انسان بایستی نفس خود را از انجام هر کار پستی باز بدارد.

وی همچنین بنا به فرمایش امام صادق (ع) گفت: یکی از علائم شیعیان واقعی این است که حتی اگر از گرسنگی بمیرند نیز حاضر به دست‌درازی به سمت دشمن نیستند و این باور باید در جامعه ما ترویج و الگوسازی شود.

امام‌جمعه گرمه اضافه کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» تفسیر «هیهات منا‌ الذله» امام حسین (ع) در دشت کربلا است و کسانی که امروز دم از تعامل با دشمنان اسلام می‌زنند باید بدانند جبهه حق و باطل هیچ‌گاه تمام نخواهد شد و فریاد مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت و این امر ربطی به برجام و مذاکرات هسته‌ای ندارد زیرا ملت ایران با تبعیت از ولایت‌فقیه راه استکبارستیزی را ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: حرف دولتمردان آمریکا این است که گذشته باید فراموش شود اما ملت ایران رفتارهای ظالمانه آنها را از یاد نخواهند برد

حجة‌الاسلام تاتاری ادامه داد: کسانی که دم از سازش با آمریکا و استکبار می‌زنند ایمانی ابوسفیانی دارند و یکی از نتایج ایمان‌های ابوسفیانی در طول تاریخ، ایستادن مردم کوفه در مقابل امام حسین (ع) بوده است.

وی تأکید کرد: سعی همه مردم و نخبگان کشور باید این باشد که توانایی‌های خود را بشناسند چون درصورتی‌که خودمان را بشناسیم هیچ‌گاه داشته‌هایمان را ارزان نخواهیم فروخت.

امام‌جمعه گرمه بیان داشت: ملت ما باید به خود بقبولاند که توانایی انجام هر کاری را داراست و شعار «ما می‌توانیم» بایستی به یک باور در سطح جامعه تبدیل شود.

وی همچنین دانش آموزان حاضر را به عدم تزلزل در برابر سختی‌ها و تهدیدات دشمن، عزت‌نفس، مسئولیت‌پذیر بودن، یاد خدا و عدم مقایسه خود با دیگران توصیه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها