جوکار در گفتگو با بسیج:

بازگشایی سفارت امریکا در حوزه اختیارات رهبری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی سفارت آمریکا بیان کرد: براساس اصول قانون اساسی تصمیم گیری و اظهارنظر در این خصوص در حوزه ولی فقیه و رهبری گذاشته شده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر احتمال بازگشایی سفارت امریکا در ایران تصریح کرد: براساس اصول قانون اساسی  تصمیم گیری و اظهارنظر در این خصوص در حوزه  ولی فقیه و رهبری گذاشته شده است.

 وی در ادامه بیان داشت: این اتفاق قطعا نخواهد افتاد و دولت امریکا بر مبنای خشونت و ظلم و سلطه جویی شکل گرفته و در مقابل ماهیت جمهوری اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار است؛ لذا بعید می دانم این امرتحقق پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در رابطه ما با امریکا؛ تا زمانی که امریکایی ها رفتارشان و گفتمانشان بر اساس تهدید ملت ها باشد و توطئه علیه کشور ما و مظلومین دنیا صورت بگیرد، قطعا رابطه ای بین ما و امریکا نخواهد بود.

جوکار در خاتمه با اشاره به موضوع برجام خاطر نشان کرد: این یک موضوعی در چارچوب مسائل هسته ای است که توافقی در این خصوص حاصل شده و اگر طرف مقابل بدعهدی نکند توافق اجرایی می شود، اما در سایر حوزه ها به این صورت نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار