خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: امروزه بسیج در جامعه یک فرهنگ و ارزش می‌باشد که به دیگر کشورهای اسلامی نیز کشیده شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۴۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمد همایون زرینه در خطبه های نماز جمعه بوئین زهرا سفلرش به تقوا را از آیات 11 سوره یونس،آیه 57 سوره کهف و آیه 48 سوره فاطر استفاده کرد و گفت: این آیات از نظرمفهوم یک چیز را بیان می کند و آن عبارت است از اینکه خداوند متعال برعکس ما انسان ها که عجول هستیم بسیار صابر است.

وی ادامه داد: این صابر بودن را خداوند برای بندگان خود در نظر می گیرد و مشیعت الهی بر این است که به انسان مهلت دهد و حجت را بر ما انسان ها تمام کند چون بسیارند کسانی که در آخرین روزهای عمر خود توبه می کنند.

امام جمعه بوئین زهرا اظهار داشت: حضور در مسجد، همنشینی با علما و بزرگان دینی و نماز شب 3 عاملی هستند که تیرگی دل و قساوت قلب را از بین می برند ولی امروز متاسفانه برخی از این عوامل دچار غفلت شده اند.

حجت الاسلام زرینه با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است یک اصل است که امروز به سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی کشیده اند افزود: بسیج نشان در بعثت، غدیر و عاشورا دارد و ریشه آن مهدویت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیبج سه هدف عمده مبارزه با نفوذ،مقابله با آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد،ماهواره و ... و همچنین کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی که نقطه آسیب پذیر کشور است را برعهده دارد.

شایان ذکر است : قبل از نماز جمعه، میقات صالحین با حضور حلقات صالحین در مسجد جامعه بوئین زهرا و دیگر شهرهای شهرستان برگزار شد.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها