خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان تأکید کرد

هدف اصلی مجمع بسیج اجرای منویات مقام معظم رهبری

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان گفت: مهمترین اهداف مجامع بسیج ایجاد تفکر و فرهنگ بسیج و اجرای فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۱۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سعید نظری عصر امروز در نهمین اجلاسیه عمومی بسیج همدان که در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین اهداف مجامع بسیج چه در سطح شهرستان و چه در سطوح استانی و ملی، ایجاد تفکر و فرهنگ بسیج است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و اجرای فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف یکی از مسائلی که ایشان بیش از صد بار بیان کردند بحث نفوذ است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با بیان اینکه نفوذ، بحث جدیدی نیست، گفت: این امر در صدر اسلام اتفاق افتاده و همه علما می‌دانند که در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی نفوذ، ضربات و لطمات بسیار سهمگینی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.

وی ادامه داد: اگر ایثار و جانفشانی ملت رشید و سرافراز ایران و پیروی از رهبری حکیمانه و تبعیت از اباعبدالله الحسین(ع) نبود به طور قطع در همان سال اول نفوذی‌ها به هدف خود رسیده بودند.

نظری بیان کرد: هدف از تحمیل جنگ هشت ساله دفاع مقدس و درگیری‌های داخل کشور همه در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در آن از تمام ابزارها استفاده کردند.

وی اضافه کرد: سرانجام ایران با استقامت و شهامت جوانان این مرز و بوم توانست کسانی را که به این خاک چشم دوخته بودند را شکست دهد و حتی یک وجب از خاک این کشور را از دست ندهد.

رئیس مجمع شهرستان بسیج همدان بحث اصلی این مجمع را روشنگری و بصیرت افزایی عنوان کرد و گفت: در تمام انقلاب‌های دنیا نفوذ اتفاق می‌افتد اما ملت ایران با بصیرت‌افزایی، روشنگری و راهکارهای مقام معظم رهبری توانسته است از تمام فتنه‌های مختلف سربلند بیرون آید.

* تلاش دشمن برای نفوذ فکری و فرهنگی است

رئیس کارگروه علمی- پژوهشی نیز در ادامه با اشاره به بحث نفوذ گفت: تلاش دشمن برای نفوذ فکری و فرهنگی است چراکه نفوذ فرهنگی در قرآن و نفوذ فکری در صدر اسلام همواره صدماتی را بر بدنه اسلام وارد می‌کند.

جمشید قاسمی با اشاره به مراحل نفوذ بیان کرد: در گام نخست شکستن و فروریختن پشتوانه‌ها و تکیه‌گاه‌های اعتقادی و روانی افراد، و سپس ایجاد پیوندها و دست آویزها از مراحل نفوذ است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از نفوذ سیاسی این است که بین مردم اختلاف بیاندازند و سطح نارضایتی عمومی مردم را بالا ببرند.

رئیس کارگروه علمی- پژوهشی با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: باید آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رأی حاضر شد و سرنوشت کشور را رقم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات