سردار استاد حسینی با بیان این مطلب که اکنون نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی پای خود را جای پای شهدا می گذارند چنین عنوان کرد: اولین درسی که شهدا دادند اطاعت پذیری از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۷۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در مراسم یادواره 8 شهید مدافع حرم که در استان قم برگزار شد، لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) را از پرافتخار ترین لشکرها دانست و اظهار داشت: تمامی شهدا و مجاهدین این لشکر ادامه دهندگان نسل اول سپاه هستند.

وی افزود: بسیاری از رزمندگان راه شهدا را فراموش نکردند و در فتنه 88 با فتنه گران جنگیدند و از حریم ولایت دفاع کردند و امروز نیز در خط مقدم جبهه پا به میدان جنگ گذاشتند.

فرمانده سپاه البرز با بیان این مطلب که اکنون نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی پای خود را جای پای شهدا می گذارند چنین عنوان کرد: اولین درسی که شهدا دادند اطاعت پذیری از ولایت فقیه است.

وی رشادت های شهدا را گرامی داشت و افزود: تمامی مردم و مسئولین مدیون شهدا و خانواده هایشان هستند چراکه امنیت را برای ما آوردند.

سردار استاد حسینی گفت: پیروان خط ولایت سازش را نخواهند پذیرفت و مبارزه را ادامه خواهند داد چراکه ایستادگی مردم و بسیجیان ایران به عنوان بزرگترین قدرت خاورمیانه مطرح شده است و نترسیدن از دشمن وظیفه ماست.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران بزرگترین قدرت موشکی خاورمیانه است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی داشته باشد ناوهایشان را در دریا غرق خواهیم کرد.
ارسال نظرات