خبرهای داغ:
دکتر نجیب زاده گفت: به کسانی رای دهید که دارای ایمان قوی، گوش به فرمان ولایت فقیه، اهل مقاومت و خود را خدمتگزارمردم بدانند و دارای تعهد و تخصص لازم باشند، و ساده زیستن داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۲۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگ بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین در سالن آمفی تئاتر تربیت معلم شهید رجایی برگزار گردید، این مراسم با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و روسای 14 گانه نواحی و دکتر نجیب زاده مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور بر گزار گردید.
دکتر نجیب زاده مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن ابراز خرسندی  از حضور فرهنگیان گفت: ما فرهنگیان اگر یک انسان را احیا کنیم جهانی را احیا کرده ایم و با این دید باید به  فرهنگ سازی نگریست.
وی گفت: ما باید فرهنگ شهادت،ایثار و استکبار ستیزی را در گوش فرزندانمان بخوانیم،آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است، امروز کشور ما به عنوان سمبل مقاومت نیازمند تربیت فرزندانی در خور انقلاب است.
مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: دشمنی استکبار با ما از زمانی شروع شد که ما میراث خواران قدرت جهانی را به چالش کشیدیم و با شعار نه غربی و نه شرقی تمام منافع نامشروع آنان را طرد کردیم و این آغاز دشمنی استکبار با ما بود،ما توسط مردی از دیار خورشید تمام این شعار را باطل و الگوی جدیدی برای نظم نوین جهانی ارائه دادیم، و از اول انقلاب تا به امروز تمام اتاق های فکر آنان برنامه های مختلف را طراخی و توطئه چینی کردند تا انقلاب را مهار کنند اما موفق نشدند، ما نه تجاوز می کنیم و نه اجازه تعرض به خود را تحمل خواهیم کرد.
دکتر نجیب زاده با برشمردن برخی از جنایات  آمریکا در حق ملت ایران افزود: ترور شخصیت ها و یاوران امام راحل، استفاده از سفارتخانه خود به عنوان اتاق جنگ و براندازی نظام راه اندازی جنگ های قومیتی در کشور ، حمله نظامی به طبس، و جنگ 8 ساله، تحریم های شدیدعلیه ایران، گوشه ای از خیانت های این استکبار خبیث در حق ملت ایران است.
وی افزود: ما در اوایل انقلاب هیچ نداشتیم جز خداٰ، پیروز شدیم و آنان همه چیز داشتند جز خدا، شکست خوردند. اگر هر قدرتی بخواهد علیه ملت ایران دمب بجنباند دمب او را قیچی خواهیم کرد.
مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: رمز پیروزی  ملت در  اطاغت از رهبری و ولایت فقیه است، و هر وقت بین امام و امت فاصله انداختند توانستند پیروز شوند مانند امام حسن (ع) که مجبور شد صلح را بپذیرد، امام بدون امت اقتدار ندارد،امام متصل به امت شکست ندارد و ما باید دانش آموزانمان را توجیه و با بصیرت تربیت کنیم و در جنگ صفین ابو موسی بی بصیرت علی (ع)را خلع و عمرو عاص معاویه را نصب می کند، و در زمان دستگیری هانی برای جلو گیری از  حمله این قبیله به کاخ ابن زیاد از یک نفوذی بنام شریح قاضی استفاده می کنند و می گویند که مهمان ابن زیاد است بروید  پس از مهمانی نزد شما می اید، به خاطر بی بصیرتی  کسی نگفت که اگر شما قاضی القضات علی  (ع)هستید خانه  ابن زیاد چه می کنید، هر وقت گروهها بازی در آوردند برای نظام و انقلاب هزینه تراشیدند، امروز  آمریکا ترسو ترین ارتش دنیا  را دارد  و با فیلم های هالیوودی می خواهند به دنیا قدرت پوشالی خود را تحمیل کنند ، امروز آمریکا و متحدانش در مبارزه با داعش گرفتار هستند، ما به 14 کیلومتری خط مرزی سوریه و ترکیه رسیدیم
وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات افزود به کسانی رای دهید که دارای ایمان قوی، گوش به فرمان ولایت فقیه، اهل مقاومت و خود را خدمتگزارمردم بدانند و دارای تعهد و تخصص لازم باشند، و ساده زیستن داشته باشند.
در این نشست ابتدا رضا ابراهیمی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین هدف از این همایش را توانمند سازی و بصیرت افزایی در انتخابات پیش رو دانست که با در نظر گرفتن سلایق مختلف بتوانیم در یک مسیر  در ست انقلاب حرکت کنیم، تبیین گفتمان امام و رهبری، بیعت مجدد فرهنگیان استان قزوین با مقام معظم رهبری، می باشد.
وی در ادامه به نقش فرهنگیان در انتخابات اشاره کرد و افزود: فرهنگیان همواره به عنوان مجریان انتخابات،کاندیدای مجلس، پشتوانه واقعی نظام در  مراکز علمی،اجتماعی، آگاهی بخشی به جامعه و تبیین و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات در محافل و تجمعات، بصیرت افزایی، از نقش فرهنگیان در اجرای انتخابات است،سازندگان شعور سیاسی جامعه فرهنگیان هستند، و با جریان سازی صحیح و ترغیب جامعه حماسه ای ماندگار در اسفند ماه رقم خواهند زد.




1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها