در سال 94 بیش از نه هزار و 32 انشعاب پلي اتيلن و فولادي در استان زنجان نصب شده است.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۸۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تاكنون 280 هزار و 341 مشترك در سطح استان داريم كه 260 هزار و 682 مشترك خانگي، 18 هزار و 702 مشترك عمومي، 957 مشترك صنعتي است.

سيد سعيد عسگريان افزود: در حال حاضر 99.4 درصد خانوارهای شهری و 61درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مندند که با گازرسانی به شهر نور بهار در سال اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل با همت و تلاش كاركنان زحمت كش شركت گاز زنجان همه خانوارهای شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وي با بيان اينكه در سال 94 بیش از نه هزار و 32 انشعاب پلي اتيلن و فولادي نصب شده است اظهار داشت: خطوط پلي اتيلن نيز جهت گاز رساني در سطح استان به متراژ 292 كيلومتر و خطوط فولادي به متراژ 68 كيلومتر انجام شده است.

عسگريان با اشاره به اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی ،خاطر نشان کرد: عمليات اجرايي گاز رساني و تزريق گاز به 45 روستاي استان زنجان پايان يافته است.

وی افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده و تلاشهای بی وقفه همکاران، اجراي خطوط فولادي و پلي اتيلن در سطح استان، افزايش حجم عمليات نسبت به سال گذشته در جهت ارتقا توسعه شبكه و ارتقا خطوط زير ساختي تكميل خطوط شبكه گاز رساني روستاهاي سطح استان و همچنين افزايش آگاهي پرسنل در زمينه سيستم مديريت كيفيت يكپارچه جهت دستيابي به اهداف كلي سازمان از برنامه اين واحد براي سال 95 است.

ارسال نظرات