خبرهای داغ:
صبح امروزبرگزار شد؛

نشست سالیانه مودت ویژه فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان آزادشهر/تصاویر

نشست سالیانه مودت ویژه فرماند هان پایگاههای مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهردرمصلی خاتم الانبیاء این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۰۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبر گزاری بسیج ازآزادشهر ،نشست سالیانه مودت ویژه فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهردرمصلی خاتم الانبیاء این شهرستان برگزارشد
،حجت الاسلام و المسلمین قلی پورخطیب نماز جمعه آزادشهر در این نشست  بر نزدیکی به خدا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تاکید و اظهار داشت: باید بسنجیم که چه مقدار توانستیم در ماه مبارک رمضان از طرق رسیدن به خدا استفاده بردیم.

وی افزود: ذات اقدس الهی ، ما را در ماه مبارک رمضان بر سر سفره خود نشانده است و اگر بخواهیم به نحو احسن از این سفره بهره بریم باید به آداب سفره نشینی آگاه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان سفره قران کریم است ادامه داد: باید قران را بشناسیم و سر الفاظ و کلمات آن را با ویژگیها و توصیفاتی که خداوند از آن یاد کردند دریابیم و به همانگونه رفتار کنیم.

امام جمعه آزادشهر قران را ثروت و دارایی هر فرد خواند و تصریح کرد: فقری بالاتر از عدم اتصال به قران نیست؛ قران فرد را بی نیاز می کند.

حجت الاسلام رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر هم دراین نشست قران کریم را محل تجلی ذات اقدس الهی برشمرد و خاطر نشان کرد: خداوند در قران کریم تجلی کرده است و اگر کسی بخواهد خداوند را ببیند باید سراغ قران کریم برود و در آن تدبر کند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها