خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

شهدای مدافع حرم نگذاشتند یک‌بار دیگر تاریخ تکرار شود

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند «اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حرم عمه سادات نبود و اگر دشمنان دستشان به کربلا و سامرا می رسید آنجا را با خاک یکسان می کردند» گفت: شهدای مدافع حرم ایستادند و نگذاشتند یک‌بار دیگر تاریخ تکرار شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۶۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در مراسم ترحیم و گرامیداشت شهید «محمدحسین بشیری» که در مسجد مهدیه برگزار شد، با تسلیت و تبریک شهادت این شهید والامقام به خانواده گرانقدر و خانواده‌های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در اربعین حسینی چهره همدان عاشورایی شده و بسیاری از کاروانهای اربعین به سعادت شما که اینچنین مردم ولایت‌مدار بوده و افتخار خادمی زائرین سیدالشهدا(ع) را دارید، می‌بالند.

وی گفت: به حال مردم همدان و مادران و پدران بزرگواری که چنین انسان‌ها و مردان خوبی در دامن خود تربیت می‌کنند، غبطه می خوریم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه افزود: خداوند این توفیق را به ما بدهد که راه نورانی آنان را ادامه دهیم و به رسالت انقلابی خود عمل کنیم و آن رسالت جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در راستای بیانات امام(ره)؛ که ما باید انقلابمان را به تمام جهان ثابت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مقطعی نیست و یک انقلاب جهانی است، عنوان کرد: انقلاب ما مسیر نورانی است که باید به انقلاب اصلی امام عصر(عج) وصل شود و این راه باید ادامه یابد و راهی است که باید تا رسیدن به اهداف و آرمان های اسلامی ادامه یابد.

* شهدای مدافع حرم راه انقلاب را ادامه دادند

سردار پورجمشیدیان یادآور شد: شهدای مدافع حرم راه انقلاب را ادامه دادند و هر جایی که احساس می‌شد به آنان نیاز است سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مأموریت‌های انقلاب اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهان این مردان بزرگ آمدند در کنار سایر نیروهای مسلح ایستادند و از کشور دفاع کردند.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب امام(ره) این مردان بزرگ در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس توانستند جانانه در مقابل همه دنیا بایستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز داشت: این مردان بزرگ توانستند با دست خالی با کمترین امکانات و سرمایه ایستادگی و مقاومت و مرزهای این کشور را حفظ کنند.

وی در خصوص روحیه جهادی شهدای انقلاب اسلامی گفت: روحیه جهادی آنان الگویی برای تمام عصرها و نسل‌های این کشور شد تا پای کار بیایند و بدانند که می‌توان در کشور زندگی کرد و به دنبال پیشرفت بود و موفقیت داشت و عرصه‌های علمی و فناوری را پیمود و مانند شهید احمدی روشن و سایر شهدا هسته ای به قله‌های افتخارآمیز علمی دست پیدا کرد.

سردار پورجمشیدیان در ادامه تأکید کرد: در سال‌های اخیر نسل جدید و جوان سپاه با عزت و اقتدار در دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور یافتند و اینان برای ما سرمایه های بزرگی هستند و نشان دادند که این راه نورانی همچنان باقی است و این پرچم را جوانان غیرتمند ما به دست صاحب اصلی آن می رسانند و حفظ می‌کنند.

*شهید بشیری الگو و سرمشق جوانان همدانی

وی در خصوص شهید «بشیری» بیان کرد: وی از جوانان غیرتمندی بود که با عشق و علاقه خود وارد مجموعه سپاه شد و در تمام عرصه‌ها حضور موفق داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: زندگی این شهید جوان می‌تواند الگو و سرمشق زیبایی برای همه جوانان همدانی باشد.

وی گفت: شهید «محمدحسین بشیری» همیشه به دوستانش تأکید می‌کرد که باید سربازان شایسته‌ای برای امام عصر(عج) باشیم و در تراز انقلاب اسلامی کار کنیم و باعث افتخار برای مجموعه سپاه شویم و افتخار کنیم که سربازان و پاسداران شایسته‌ای برای انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم.

سردار پورجمشیدیان ابراز داشت: در تمام عرصه‌های زندگی چه در عرصه تحصیل و چه در عرصه کار در مجموعه آموزشگاه قدس همدان یکی از پر افتخارترین‌ها است.

وی با بیان اینکه شهید «محمدحسین بشیری» در عرصه مسائل ورزشی یک الگو و نمونه است، گفت: این شهید والامقام در ورزش‌های رزمی، شنا، ژیمناستیک، کاراته و سایر ورزش‌های رزمی بالاترین مراتب ورزشی را طی کرده و باعث افتخار بود در عرصه مسائل نظامی به‌خصوص کارهای پیچیده تخریب نیز یکی از نمونه‌ها بود و امثال ایشان کم داریم.

* صداقت و اخلاص ویژگی اصلی مدافعان حرم

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: شهید «بشیری» در جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق به فاطمیون و زینبیون که در آنجا از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کردند، آموزش می‌داد.

وی ادامه داد: این شهید با چنین روحیه ای برای انقلاب امام(ره) کار می‌کرد و تمام هستی و زندگیش، کار و تلاش و مجاهدت در راه خدا بود.

سردار پورجمشیدیان گفت: این‌ها انسان‌های بزرگی در ادامه راه شهدای اول سپاه و ارتش بودند و مؤمن به راهی که وارد شدند و جوانمردان غیرتمندی که ویژگی اصلی آنها صداقت و اخلاص بود و به عهد پیشینیان خود عمل کردند.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از مشکلات پیچیده‌ای که در صحنه عملیات پیش می‌آمد شهید «بشیری» و دوستان تخریبش آنجا حاضر شده و راه را باز می کردند یا راه را به دشمن می بستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز داشت: این مردان بزرگ رفتند، سینه سپر کردند و مقابل دشمنان ایستادند و امروز به برکت این مردان و مربیان بزرگ همچون شهید «بشیری» که شیوه جنگیدن و انقلابی‌گری و شیوه ایستادن در مقابل دنیای استکبار و صهیونیست را به جوانان آموختند، در امنیت هستیم.

وی با بیان اینکه امروز انسان به حرکت این شهدا افتخار می‌کند، بیان کرد: این مردان خدایی رفتند و در مقابل نزدیک‌ترین پایگاه صهیونیست‌ها عکس مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نصب کردند و چه افتخاری بالاتر از اینکه حضور یک جوان غیرتمند ایرانی و شهید «همدانی» باعث روحیه برای دنیای اسلام می‌شود.

* باید به وصیتنامه شهدای مدافع حرم عمل کنیم

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمود «اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حرم عمه سادات نبود و اگر دشمنان دستشان به کربلا و سامرا می رسید آنجا را با خاک یکسان می کردند» بیان کرد: شهدای مدافع حرم ایستادند و نگذاشتند یک‌بار دیگر تاریخ تکرار شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و اینکه شهدای مدافع حرم شهدای غریبی هستند که در غربت شهید شدند، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در زمان حیاتشان از اولیاء الهی بودند و اینگونه خالصانه خانواده خود را رها کردند و به جبهه ها رفتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: یادمان نرود شهدای مدافع حرم چه سفارشاتی به ما کردند.

وی تصریح کرد: این مسیر، مسیری است که باید ادامه یابد و این امانتی است که ما وظیفه داریم از شهدا گرفته و به صاحب اصلی برسانیم و به وصیت‌های آنان عمل کنیم.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: ما به ساحت تمام شهدای مدافع حرم مدیون هستیم و باید به وصیتنامه این شهدا عمل کنیم و باید به قطره قطره خون آنان جوابگو باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار