خبرهای داغ:
سرهنگ امیری با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آزادسازی شهرحلب در جمع اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج کارمندی کارگری شهرستان شیروان گفت: عامل همه پیروزی های ما در دنیا گفتمان مقاومت است.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۰۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ فرمانده سپاه ناحیه شیروان با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آزادسازی شهرحلب در جمع اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج کارمندی کارگری شهرستان شیروان گفت: عامل همه پیروزی های ما در دنیا گفتمان مقاومت است.

علی اصغر امیری افزود: جمهوری اسلامی ایران دو گفتمان دیپلماسی و مقاومت دارد و در هر کجا که نگاه و توجه ما با تفکر بسیجی بوده است پیروز آن میدان بوده ایم و اگر می خواهیم در دنیا نیز پیروز شویم باید تفکر بسیجی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی توسط حضرت امام (ره) بنیان گذاری شد اظهار داشت:  امروز گردانندگان این تفکرشما بسیجیان هستید و ارائه این تفکر فقط در میدان نبرد نیست بلکه باید در تمام میدان ها از آن استفاده کنیم به ویژه در موضوع اقتصاد مقاومتی نباید بگذاریم که حرف مقام معظم رهبری روی زمین بماند و امروز تکلیف این است که در جبهه فرهنگی نیز کار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: در آینده چیزی به نام اصولگرا و اصلاح طلب نخواهیم داشت و همه باید خود را در جبهه انقلابی تعریف کنیم و در برابر ضد انقلاب موضع انقلابی بگیریم و در برخی مواقع لازم است که همانند اول انقلاب،انقلابی عمل نماییم.

امیری افزود: سیاست زده نیستیم که هیچ، بلکه بصیرت افزایی یکی از دستورات کاری ما محسوب می شود و طبق برنامه های ابلاغی نظارت ها به صورت پایگاه محوری انجام خواهدشد و باید آن چه را که با اخلاص انجام می دهیم ان شاء الله برای آخرت خود ذخیره کنیم و در تمام جبهه ها نیازمند افرادی همچون شهید همت ها هستیم.

حجت الاسلام مرادیان مسئول فرهنگی اداره زندان شیروان نیز در این نشست با تبریک هفته وحدت گفت: اتحاد، وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان اسلام باید باشد و گرنه دشمن از هر روزنه ای عبور کرده  و ضربه خود را خواهد زد.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق (ع) افزود: انسان مومن سه نشانه دارد اول عده ای که خدا را به خاطر ترس از او می پرستند و دوم کسانی که فقط بخاطر ترس از خدا عبادت می کنند و سوم افرادی که خدا را فقط به خاطر اینکه او را دوست دارند عبادت می کنند.

مرادیان در ادامه اظهار داشت: در هر کاری که اخلاص داشته باشیم خداوند متعال نیز کمک خواهد کرد و ان شاء الله به آیات قرآن و روایات معصومین(ع) عامل باشیم.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی وکارگری شهرستان شیروان نیز گفت: بسیج در شرایط سخت امتحان خودش را به خوبی پس داده است و برنامه هایی که توسط بسیجیان در داخل پایگاه ها انجام می شود تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و امید ما هم در پایگاه ها به فرماندهان محترم است.

وحید قویدل برگزاری سه یادواره بزرگ شهدای کارمندی و کارگری(یادواره شهدای پایگاه شهیدشاکری کارخانه قند، شهیدتوفیقی شهیدشاخص کارمندی استان، شهدای کارمند هفته دولت)، جذب نیروی انسانی، تبدیل اعضای عادی به فعال، سرکشی از پایگاه ها، صدور احکام فرماندهان و اعضای شورا ی پایگاه، نگارش و چاپ کتاب زندگی نامه شهدای کارمندی و کارگری توسط یحیی شعبانی و محمدسیاح ورگ، برگزاری میدان تیر، اجرای برنامه طرح صالحین را از برنامه های اجرا شده و در حال اجرا در این حوزه برشمرد افزود: کار و زحمت اصلی در پایگاه هاست که به نوبه خود از زحمات تمام بسیجیان صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

جانشین حوزه بسیج کارمندی وکارگری شهرستان شیروان نیز در ادامه گفت: دو مورد شورای بسیج اقشار کارمندی و کارگری در حوزه با هدف ایفای نقش کوچک در کارآمدی نظام تشکیل شده است تا به عنوان یاوران رهبر معظم انقلاب دین خود را به نظام و انقلاب ادا نماییم.

یحیی شعبانی افزود: ملاک و معیار برای بسیج جلسات مبتنی بر تدابیر مقام معظم رهبری است و گفتمان های بسیج نیز برگرفته از نام گذاری های ابتدای سال توسط رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه از تشکیل اتاق فکر با هدف ایده پروری خبر داد واظهار داشت: شورای بسیج اقشار کارمندی و کارگری در قالب هشت کمیته فرهنگی و سیاسی، اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، علمی و پژوهشی،خانواده، اجتماعی، ورزشی و اردویی، بهداشت و درمان ودفاعی با تشکیل یک جلسه در ماه انجام وظیفه خواهند نمود.

عبد اللهی رئیس اداره زندان شهرستان شیروان نیز مطالبی در رابطه با بسیج، اقتصاد مقاومتی، مشکلات جامعه و شبکه های اجتماعی و ... بیان نمود.

محمد کوهستانی مسئول فرهنگی حوزه نیز از راه اندازی واحدهای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان در پایگاه های بسیج سطح شهرستان خبرداد و افزود: این کمک ها با شعار هر شیروانی یک مدافع حرم جمع آوری و به جبهه های مقاومت اسلامی اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها