خبرهای داغ:
حجت الاسلام «قدیر محمدیان» در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نماز گزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزارشد با تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به ذکر فضائل و رسالت پیامبران و ائمه اطهار(ع) پرداخت و رسول اکرم (ص) را نمونه ای کامل از یک انسان واقعی و بنده حقیقی خداوند توصیف کرد و افزود: رسول مکرم اسلام (ص) نمونه ای کامل از یک انسان واقعی و بهترین الگو و اسوه برای امت اسلامی هستند که بشریت را از جهل و نادانی رهایی بخشیدند .
کد خبر: ۸۷۹۳۵۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج اسفراين:حجت الاسلام «قدیر محمدیان» در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نماز گزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزارشد با تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به ذکر فضائل و رسالت پیامبران و ائمه اطهار(ع) پرداخت و رسول اکرم (ص) را نمونه ای کامل از یک انسان واقعی و بنده حقیقی خداوند توصیف کرد و افزود: رسول مکرم اسلام (ص) نمونه ای کامل از یک انسان واقعی و بهترین الگو و اسوه برای امت اسلامی هستند که بشریت را از جهل و نادانی رهایی بخشیدند .

امام جمعه اسفراین گفت: حمایت همه جانبه آمریکا و آل سعود از تکفیرها و داعشی ها در عراق و سوریه برای امنیت اسرائیل و تغییر حکومت ها در این مناطق بوده است که در سایه ایستادگی مردم و حمایت های همه جانبه ایران با شکست مفتضحانه ای روبرو شده اند.


وی گفت : میلاد پربرکت پیامبر رحمت و مهربانی عامل موثری برای وحدت بین مسلمین است و عمل به معجزه جاوید نبی اکرم (ص) می تواند امت اسلامی جهان را به سرای نور و کمال رهنمون سازد .

خطیب جمعه اسفراین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب تحریم های ١٠ ساله آمریکا علیه ایران گفت: بدعهدی آمریکایی ها بارها ثابت شده و چنین اقدام هایی از سوی آنان پیش بینی می شد.

حجت الاسلام محمدیان خاطر نشان کرد : بدعهدی های آمریکا بارها برای ملت ما ثابت شده است و  امروز افکار عمومی کشورمان به این نتیجه رسیده که نباید به وعده های آمریکا اعتماد کرد .

وی تصریح کرد: قهرمانان ملی کشورمان امروز باید خودشان را در مقابل بدعهدی های آمریکا و هم پیمانش نشان دهند و تمامی مسوولین کشور و احزاب و گروه های مختلف با یکدیگر هم صدا شوند و موضع گیری یکسانی داشته باشند و آمریکائیها را در سرجایش بنشانند و افکار عمومی کشور چیزی غیر از این را نه می خواهد و نه می پسندد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان با تبریک پیروزی ارتش سوریه و جبهه مقاومت در آزاد سازی شهر حلب گفت : حمایت همه جانبه آمریکا و آل سعود از تکفیرها و داعشی ها در عراق و سوریه برای امنیت اسرائیل و تغییر حکومت ها در این مناطق بوده است که در سایه ایستادگی مردم و حمایت های همه جانبه ایران با شکست مفتضحانه ای روبرو شده اند و بزودی انشاالله با آزاد سازی موصل این داغ در دلهای آنها برای همیشه باقی خواهد ماند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها