خبرهای داغ:
پس از گذشت چهار روز از وقوع زلزله در روستاهای بجنورد و مانه و سملقان، امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله توسط امدادگران هلال احمر و بسیجیان خراسان شمالی و نیروهای مردمی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۱۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج: پس از گذشت چهار روز از وقوع زلزله در روستاهای بجنورد و مانه و سملقان، امداد رسانی  به آسیب دیدگان زلزله توسط امدادگران هلال احمر و بسیجیان خراسان شمالی و نیروهای مردمی در حال انجام است.
حسن شکوری نسب در بازدید آیت ا... معزی نماینده ولی فقیه و دبیرکل جمعیت هلال احمرکشوراز مناطق زلزله زده خراسان شمالی گفت: تا کنون به بیش از ۱۵ هزار نفر در مناطق زلزله زده امدادرسانی شد.
وی گفت: همچنین برای رفاه حال مردم عزیز این مناطق حدود 3هزارو 38 بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، انواع کنسروجات، قندوشکر و تن ماهی بین خانواده های حادثه دیده توزیع شد.    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود:  3هزار و 129 چادر امدادی به همراه 4 هزارو 347 تخته پتو،2هزارو 147 تخته موکت ،794 چراغ والور در مناطق زلزله زده از جمله در روستاها برای اسکان اضطراری برپا شد.
شکوری نسب با اشاره به فعالیت ۲۰۹ تیم امدادی و تیم واکنش سریع برای نجات جان حادثه دیدگان و امدادرسانی به آنان گفت: امدادرسانی در مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری بسیج: در زلزله ۵/۷ دهم ریشتری  23 اردیبهشت بیش از ۵۰  روستا و بخشهایی از شهر بجنورد دچار حادثه شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها