خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی استان قزوین اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق این امر مهم تولید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان است که با حمایت از تولیدات داخلی معضل بیکاری نیز رفع خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۸۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

حجت الاسلام بهبودی کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال بیان کرد: مشکل اقتصادی کشور در زمان حاضر اولین مشکل کشور است.

وی افزود: طرح اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری مطرح شده است تاحدودی پیشرفت داشته ولی برای رسیدن به اقتصاد مدنظر معظم له مسیر طولانی باید طی شود و کارهای با بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام بهبودی با اشاره به اقدامات دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: با همکاری بسیج مردمی و جهادسازندگی و بخش خصوصی بخشی از کارها انجام شده که قابل تقدیر است.

وی در ادامه اضافه کرد: نامگذاری مجدد معظم له بر «اقتصاد،تولید،اشتغال» بیانگر این اصل است بیشتر مسائل اجرایی نشده اند و باید مسئولین و دولتمردان نگاه ویژه ای داشته باشند.
کارشناس مسائل سیاسی،فرهنگی اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق این امر مهم تولید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان است که با حمایت از تولیدات داخلی معضل بیکاری نیز رفع خواهد شد.

حجت الاسلام بهبودی بیان کرد: تمامی مسئولان در دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا شاهد شکوفایی اقتصاد مقاومتی به خصوص در بحث اشتغال باشیم.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها