یادواره شهدای عشایری پایگاه ابوذر شاملوی بزرگ کلیبر برگزار شد

یادواره شهدای عشایری پایگاه ابوذر شاملوی بزرگ باحضور فرمانده سپاه کلیبر، بسیجیان و اهالی این روست، روحانیون وخانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان در منزل شهید ارشد حسن پور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۴۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدیزاده روحانی مستقر بخش آبش احمد در آیین گفت: ما باید این شهدا را قدر بدانیم چرا که ارزش و جایگاه این شهدا خیلی والاست و به واسطه نخستین قطره خون همه گناهان آن ها بخشیده می شود و تمام پرده ها کنار کشیده می شود تا بتوانند وجه اله را نظاره کنند.

فرمانده سپاه کلیبر نیز در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا آبروی محله ها، کوچه ها، شهرها و روستاهای ما و در یک کلام آبروی نظام هستند و ما باید به این ها افتخار کنیم.

حسین حاتمی افزود: پس از دوران حکومت امیرالمومنین علی(ع) که در حدود پنج سال بود با شهادت این امام بزرگوار حکومت اسلامی و شیعی نیز پایان یافت و شیعه را به سوی انزوا پیش بردند و مجال حکومت داری و قدرت را به شیعیان نمی دادند تا اینکه در انقلاب ما شیعه فرصت حکومت داری و قدرت پیدا کرد و الان بیش از سی و هشت سال است که انقلاب ما در دنیا قدرتمند و تاثیر گذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار