خبرهای داغ:
رئیس انجمن کاریکاتور شمالغرب کشور در بازدید از نمایشگاه «ترامپیسم»:
کارتونیست و کاریکاتوریست تبریزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه منتخب آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور « ترامپیسم» گفت: این نمایشگاه کاری تمیز از سوی افسران جنگ نرم می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، رحیم بقال اصغری افزود: در واقع این نمایشگاه با زبان طنز و هنر چهره واقعی و منافقانه امپریالیسم جهانی را که دم از صلح و تمدن می زند، به تصویر کشیده است.
وی ادامه داد: روی دیگر سکه امپریالیسم جهان،امریکا که مدام از حقوق بشر صحبت می کند، این است که این کشور جنگ و ترور را به منطقه ما کشانده است و چهره دو رو را در این نمایشگاه به خوبی می بینیم.
این کاریکاتوریست تبریزی اظهارداشت: از حوزه هنری آذربایجان شرقی که به نوعی شروع کننده کاریکاتور مدرن در تبریز می باشد، قدردانی می کنم که توانسته است این نمایشگاه را به خوبی برگزار کند.
 نمایشگاه منتخب آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» به مناسبت هفته حقوق بشر امریکایی در تبریز به نمایش درآمده است و از 14 تا 21 تیر ماه سال جاری در گالری یاسمی خانه فرهنگ پذیرای بازدید تمام علاقمندان می باشد.

ارسال نظرات