آهنگری در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

کاهش کودک آزاری با آموزش به خانواده ها در مهدهای قرآنی بسیج

مسئول مهدقرآنی پایگاه بسیج حضرت زهرا(س) نوشهر گفت: آگاه سازی و آموزش به خانواده ها در مهدهای قرآنی می تواند بسیار کارساز باشد و موثر عمل کند.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۶۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

جمیله آهنگری مسئول مهد قرآنی شمیم پایگاه بسیج حضرت زهرا (س) نوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های آموزشی بسیج در مهدهای قرآنی به خانواده ها برای کاهش پدیده کودک آزاری اظهار داشت: آگاه سازی و آموزش به خانواده ها در مهدهای قرآنی می تواند بسیار کارساز باشد و موثر عمل کند.

آهنگری با بیان این مطلب افزود: باید برای خانواده ها مباحث آموزشی را در مهدهای قرآنی گذاشت تا بتوانند کودکان خود را در هنگام مواجهه با خطراتی که پیش رو دارند حفظ کنند و آسیبی نبینند.

مسئول مهد قرآنی شمیم پایاگاه بسیج حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد: در حال حاضر پدیده هایی مانند اعتیاد طلاق و کودک آزاری افزایش یافته و ما باید برای جلوگیری از افزایش اینگونه معضلات کارگاه های آموزشی برای خانواده ها برگزار کنیم .

وی در پایان این مطلب تصریح کرد: بنابراین ما جلساتی را ماهی یکبار با والدین نونهالان و کودکان  ترتیب می دهیم و در رابطه با این مسائل و مشکلات جامعه روشنگری می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار