به منظور توسعه اشتغال در روستاهای مازندران مجمع نمایندگان استان طی نامه ای از استاندار خواستار ایجاد زمینه برای رفع موانع بروکزاسی اداری و اسناد اراضی در روستاها برای کارآفرینان روستایی شدند.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۷۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران طی نامه‌ای از استاندار استان خواستار تسهیل شرایط بهره‌مندی از تسهیلات وام روستایی شدند.

در این نامه آمده است؛ متقاضیان دریافت وام توسعه روستایی در حوزه کشاورزی ،گردشگری و صنعتی ساکن در روستاهای مازندران در بخش تملک زمین دچار مشکل هستند؛بدین صورت که بخشی از زمین های روستایی نیز دارای سند مالکیت نیستند،این تولیدکنندگان برای اخذ تسهیلات نمی‌توانند یکی از اساسی‌ترین ملزومات اخذ تسهیلات را که همانا وثیقه ملکی است تامین کنند.

با توجه به اینکه این مشکل موجب مسکوت شدن بسیاری از پروژه‌های در بخش های مختلف اقتصاد روستایی شهرستان‌های استان مازندران می‌شود و ممکن است نتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شود مستدعی است برای رفع موانع تولید و حل مشکل در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استان و یا در کارگروه ستاد تسهیل اشتغال و رفع موانع تولید اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها