مسؤول گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی گفت: گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی در آستانه سال نو در سفر به جیرفت و حضور در بخش اسما‌عیله این شهرستان به توزیع بیش از 50 سبد کالا پرداخت.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، رضا دادستان  در کرمان از سفر گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی به جنوب استان گفت و اظهار کرد: گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی در آستانه سال نو در سفر به جیرفت و حضور در بخش اسما‌عیله این شهرستان به توزیع بیش از 50 سبد کالا پرداختند.

مسؤول گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی اضافه کرد: گروه‌های جهادی در پی آن هستند تا با مسوولان همکاری کرده تا بتوانند باری از دوش مردم بکاهند.

وی به عمده کارهای این گروه در این منطقه پرداخت و گفت: گروه جهادی حاج یونس زنگی‌آبادی در زمینه عمرانی کارهای بسیار خوبی را انجام داده که ساخت یک مدرسه در روستای فتح‌آباد بلوک یکی از آن‌ها است، این مدرسه با کمک خیّران، بنیادبرکت و اهالی روستا ساخته و به دست رئیس بسیج دانشجویی کشور افتتاح شد.

دادستان از ساخت یک مسجد در بخش اسماعیله فرخ‌آباد خبر داد و عنوان کرد: این بنا با زیربنای 260 متر در حال ساخت بوده و تکمیل گلزار شهدای روستای ده‌ملک بخش راین از دیگ اقدامات ای گروه جهادی است.

مسؤول گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی خدمات پزشکی این گروه را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح پزشکی در شهر راین و ویزیت رایگان 600 نفر در این شهرستان از خدمات گروه جهادی شهید حاج یونس زنگی‌آبدی بوده و در کنار آن، این گروه در هزینه جراحی چشم دو خواهر روستای رمشک شهرستان قلعه‌گنج که از ناحیه چشم رنج می‌بردند، مشارکت داشته است.

دادستان به خدمات فرهنگی ارائه شده توسط گروه جهادی شهید یونس زنگی‌آبادی اشاره و ابراز کرد: برگزاری یادواره شهداء در روستای ده‌ملک بخش راین، از کارهای فرهنگی بسیار خوبی بوده که به همت گروه جهادی یونس زنگی‌آبادی صورت گرفته است، علاوه بر این، بازدید از خانواده شهداء به مناسبت روز مادر که به همراه فرمانده سپاه و امام جمعه راین صورت گرفت و برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام در جنوب استان کرمان از دیگرموارد اقدامات فرهنگی صورت گرفته هستند.

وی از آمادگی گروه جهادی حاج یونس زنگی‌آبادی برای کمک به رفع محرومیت در استان خبر داد و تاکید کرد: یک کارگروه در جنوب استان کرمان راه‌اندازی کرده‌ایم که پیگیر مطالبات و مشکلات روستاهای محروم جنوب استان باشیم.

ارسال نظرات